خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری در اسدآباد

فرماندار اسدآباد با اشاره به کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر سه ماهه اول سال جاری گفت: در طی این مدت 198 خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۷۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ستاد مبارزه با مواد با بیان اینکه 1.5 درصد کل کشور مبتلا به مواد مخدرهستند، اظهار داشت: مواد خانمانسوز مخدر از دلایل مهم جرم و جنایت و آسیب‌های اجتماعی جامعه است که مبارزه با آن هماهنگی دستگاه‌های این حوزه را می‌طلبد.

وی با اشاره به کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر سه ماهه اول سال جاری عنوان کرد: در طی این مدت 198 خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند.

رئیس شورای تامین اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش بر تقویت نهادهای NGO تاکید کرد و گفت: درشرایط کنونی جلسات NA تنها نهاد مردمی برای ترک اعتیاد است که بنابه شرایط و امکانات دارای نتایج بعضاً مثبتی نیز بوده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از مراکز ترک اعتیاد بیان کرد: باید نسبت به حضور پزشکان در این مراکز اهتمام ورزید تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری به عمل آید.

حمیدوند در ادامه به لزوم ایجاد نشاط و شادی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: همه افراد نیازمند شادی هستند و افزایش شور و نشاط در جامعـه بستری مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد اسـت.

وی یادآور شد: معتادان بهبود یافته پس از ترک نیاز به مهارت‌های جدید نیاز دارند که لازم است پس از خروج از کمپ‌های ترک اعتیاد با حضور در مراکز فنی حرفه‌ای یا دریافت وام اشتغال از بیکاری و وسوسه مجدد رهایی یابند.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: بخشی از هزینه ترک اعتیاد افراد نیازمند و معتاد از طریق یارانه پرداخـت می‌شـود .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات