خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان:

اعتیاد موج عظیمی از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت: امروز اعتیاد یک آسیب نیست بلکه موضوعی است که موج عظیمی از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۶۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

اعتیاد موج عظیمی از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش آسیب‌های اجتماعی با موضوع اعتیاد به همت حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان و با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی معین در فرهنگسرای ولایت خضر همدان برگزار شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان در این همایش اظهار داشت: فرد معتاد یک بیمار است که باید مانند یک مریض با او برخورد کرد.

صادق نظری با بیان اینکه هر یک از ما وظیفه‌ای برای از بین بردن این آسیب داریم، گفت: اگر کسی در محیط و فضای اعتیاد قرار بگیرد عواقب و آثاری از قبیل سست شدن بنیان خانواده، طلاق، بیکاری و گاهاً بزهکاری و قتل نیز دیده شده است.

وی ادامه داد: اگر یک نفر از ما برای درمان یک معتاد قدم بردارد این قدم برای نجات بشریت است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: امروز اعتیاد یک آسیب نیست بلکه موضوعی است که موج عظیمی از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: برای پاک شدن جامعه از هر گونه مواد مخدر سه گروه از قبیل فرد معتاد، خانواده‌اش و جامعه اهمیت فراوان دارند.

نظری از برگزاری جشن محله پاک از معتاد در دو منطقه کوی مطهری و حصار علی‌آباد خبر داد و گفت: امیدورایم روزی در همه‌ مناطق جشن محله پاک برگزار شود.

سرهنگ از معاونت نیروی انتظامی استان همدان نیز در این همایش بیان داشت: ما برای تغییر در این جهان آمدیم و اینکه موثر و پر ثمر باشیم.

وی با بیان اینکه با تغییر کوچک می توان تغییرات بزرگ ایجاد کرد، افزود: باید به سمت جامعه ایده آل حرکت کنیم شاید نتوان به طور کامل به این هدف رسید اما باید تمام تلاش خودد را کنیم و مثبت‌نگر باشیم و به هم‌نوعان خود عشق بورزیم.

نوری پور با اشاره به برگزاری همایش گفت: این همایش و برنامه‌ها موثر و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در حاشیه این همایش مشاوره رایگان، نمایشگاهی با موضوع مواد مخدر و مسابقه نیز برگزار شد.

اعتیاد موج عظیمی از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار