خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد

ضرورت ورود و همکاری مردم در اجرای بهتر طرح کرامت

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه هر کجا مردم در میدان بودند بر مشکلات پیروز می‌شویم، گفت: ورود و همکاری مردم در اجرای طرح کرامت نیز ضرورت داشته و نتایج خوبی به‌دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۰۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

ضرورت ورود و همکاری مردم در اجرای بهتر طرح کرامتسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر بیان داشت: طرح کرامت دارای مراحل مختلفی است که پیش‌بینی‌های لازم برای نجات افراد معتاد و موادفروش دیده شده است.

وی افزود: در طرح کرامت ابتدا در خصوص ضررهای جبران ناپذیر اعتیاد و مواد مخدر با گرفتاران این بلای خانمان‌سوز صحبت شده و راهکارهای برون رفت از این بلای خانمان‌سوز ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه افرادی که گرفتار اعتیاد هستند درمان می‌شوند، اظهار داشت: درمان افراد بیمار باعث خوشحالی ما است و اگر ادامه بدهند در مرحله بعد با خانواده افراد معتاد و موادفروش اتمام حجت می‌شود که اگر این کار را کنار نگذارند با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به مرحله برخورد قاطع بیان کرد: با افرادی که دست از اين کار نکشند برخورد خواهد شد چراکه کار آنها باعث آسیب زدن به جامعه می‌شود.

 ابراهیمی گفت: کسانی که گرفتار مواد مخدر هستند انسان‌های بدی نیستند و یا این امر ویژه افراد ندار و بیکار نیست ما در همه مشاغل و اقشار با این بلای خانمان‌سوز گرفتار هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن با وسوسه انسان و گفتن دروغ به نیت پلید خود می‌رسد، گفت: عده‌ای برای سودجویی خود افراد را به بهانه‌های واهی در چاه اعتیاد می‌اندازند بنابراین ما اگر مراقب نباشیم به سادگی خود، فرزندان و خانواده ما آلوده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه کسی که در اثر اعتیاد کشته می‌شود به وسیله جنگ نرم دشمن کشته شده است، گفت: این کشته باعث سرافکندگی خانواده خود می‌شود اما کسی که در جنگ سخت کشته می‌شود باعث سرافرازی خود و خانواده و ملتش است.

وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف می‌خواهد افراد را گرفتار کند، افزود: ما باید تلاش کنیم این بلای خانمان‌سوز را از شهر خود دور کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هر کجا مردم در میدان بودند بر مشکلات پیروز می‌شویم، ابراز داشت: ورود و همکاری مردم در اجرای طرح کرامت نیز ضرورت داشته و نتایج خوبی به‌دنبال دارد.

کسانی که مشکل مالی برای درمان دارند را به پایگاه‌های بسیج و یا کارگروه درمان طرح کرامت معرفی کنید تا مراحل درمان طی کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: نجات یک انسان مانند نجات کل دنیا است کسانی هم که بهبودی یافتند و بیکار هستند می‌توانند از تسهیلات خوداشتغالی بسیج سازندگی ملایر برخوردار شوند تا سر و سامان بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات