خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

جذب نیروهای جدید از مهمترین اهداف طرح جوانه‌های صالحین

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مهمترین هدف طرح جوانه‌های صالحین را جذب نیروهای جدید خواند و گفت: ایجاد شور و نشاط معنوی در بین جوانان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها و در نهایت تحکم حلقات صالحین از دیگر اهداف طرح جوانه‌های صالحین است.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۴۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

جذب نیروهای جدید از مهمترین اهداف طرح جوانه‌های صالحینبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم افتتاحیه جوانه‌های صالحین حوزه حضرت خدیجه(س) شهرستان نهاوند با اشاره به وضعیت کنونی کشور اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی که کشور در حال حاضر دچار آن شده و همچنین مسائل مرتبط با برجام و پسابرجام باید گفت که ایران در حساس‌ترین برهه تاریخی خود قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از چند سال قبل تاکنون، دشمنان نظام با بهانه کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران، تحریم‌های شدیدتری علیه ما اعمال کرده‌اند و از همان زمان مقام معظم رهبری واژه جدیدی به نام اقتصاد مقاومتی را در تمام سخنان خود به کاربرده‌اند و به آن تاکید دارند.

وی با اشاره به تعریف مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که بتواند سفت و محکم در مقابل تحریم‌ها، ظلم‌ها، ستم‌ها و تورم‌ها بایستد در عین حال که هر روز شاهد رشد، نمو و تکامل آن اقتصاد باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به الزامات اقتصاد مقاومتی افزود: یکی از این الزامات واگذاری کار به خود مردم برابر با اصل 44 قانون اساسی است و از دیگر الزامات کاهش وابستگی به نفت است.

وی ترویج بیانات مقام معظم رهبری در حلقات صالحین را لازم خواند و تاکید کرد: تبدیل بیانات مقام معظم رهبری به گفتمان و مطرح کردن آن در بین همه اقشار و به خصوص در حلقات صالحین، باید در دستور کار تمام فرماندهان پایگاه‌ها قرار گیرد.

کریمی افزود: عملکرد ضعیف برخی از مسئولین در بدنه دولت، باعث به وجود آمدن یک بی‌اعتمادی در سطح جامعه نسبت به نظام شده که با خدمات‌رسانی به قشر ضعیف جامعه قابل جبران است.

وی یکی ازاهداف راه‌اندازی و کیفی‌سازی حلقات شجره طیبه صالحین بسیج را جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و پایگاه‌ها دانست و عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف حلقات صالحین افزایش آگاهی و بصیرت در بین جوانان و نوجوانان و همچنین کادرسازی برای نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مهمترین هدف طرح جوانه‌های صالحین را جذب نیروهای جدید خواند و افزود: ایجاد شور و نشاط معنوی در بین جوانان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها و در نهایت تحکم حلقات صالحین از دیگر اهداف طرح جوانه‌های صالحین است.

وی در پایان مهمترین وظیفه مجریان طرح را فضاسازی مناسب در فضای حقیقی و مجازی دانست و بکارگیری مربیان مجرب را لازمه موفقیت طرح خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات