خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: برجام از شاهکارهای دولت تدبیر و امید است که توانست حقانیت ما را به دنیا اثبات کند و اگر برجام برای آمریکا و اسرائیل خوب بود هرگز به آن پشت نمی‌کردند و آن را نادیده نمی‌گرفتند.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۴۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

برجام از شاهکارهای دولت تدبیر و امید است/ باید اتحاد و برادری در داخل کشور را حفظ کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا قیاسی در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی ملایر اظهار داشت: خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی ایران یک افتخار بزرگی است برای کسانی که مسئولیت دارند.

وی تصریح کرد: افراد زیادی بوده‌اند که تمایل داشتند در یک حاکمیت دینی و اسلامی خدمت نمایند ولی این توفیق نصیبشان نشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: این افتخاری است که در نظامی مسئولیت داشته باشیم که شهدای بسیار زیادی را تقدیم نموده و تلاش‌های زیادی در به ثمر نشستن این انقلاب شده است.

وی عنوان کرد: اگر اخلاص داشته باشیم و با نیت خوب برای مردم کارکنیم قطعاً اجر و ثواب کار ما دوچندان خواهد شد و خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی خدمت به اسلام است.

قیاسی تصریح کرد: برای یک مدیر و یا کارمند بسیار لذت‌بخش است که بتواند گِرهی از مشکلات مردم بازنماید و خدمتی را ارائه دهد.

وی به وظایف گسترده در فرمانداری و زیرمجموعه آن اشاره و عنوان کرد: مجموعه کارکنان فرمانداری از افرادی تلاشگر، متدین و نوعاً از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و این باعث شده تا جایگاه فرمانداری ملایر بسیار بالا و ویژه باشد.

قیاسی بیان داشت: در شهرستان ملایر دو نماینده بسیار توانمند و پیگیر دارد که باهم دوست و صمیمی هستند و برای توسعه شهرستان بسیار فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: برجام از شاهکارهای دولت تدبیر و امید است که توانست حقانیت ما را به دنیا اثبات کند و اگر برجام برای آمریکا و اسرائیل خوب بود هرگز به آن پشت نمی‌کردند و آن را نادیده نمی‌گرفتند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با اشاره به دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: باید در داخل کشور اتحاد و برادری را حفظ و روی آن تأکید بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات