خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری طرح جوانه های صالحین در در ۲۰ پایگاه بسیج سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۷۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

آغاز به کار طرح جوانه‌های صالحین در ۲۰ پایگاه بسیج کبودراهنگحجت الاسلام علیرضا علیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت افزایی و آموزش مهارت‌های لازم در زمینه‌های مختلف از جمله قرآن، احکام، صحیح خوانی نماز، مهارت‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، صنایع دستی، ترویج سبک زندگی اسلامی، تربیت انسان‌های مومن و کارآمد و ایجاد شور و شعور انقلابی اجراء می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ هدف از این طرح را ایجاد حفظ و انسجام جوانان و مقابله با جبهه نرم دشمن عنوان کرد و افزود: این طرح در 20 پایگاه مقاومت بسیج محلات و جامعه زنان با شعار «رشد و بالندگی در پرتو قرآن و مسجد با حمایت از کالای ایرانی» اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امروزه ترویج فرهنگ غنی قرآن و اهل بیت(ع) و تبیین فرمایشات ارزشمند مقام عظمای ولایت با محوریت مسجد در بین آحاد مردم تنها راه رهایی از توطئه‌های بی امان و شبهات دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب است.

علیجانی خاطرنشان کرد: در این طرح  علاوه بر برگزاری کلاس‌های عقیدتی، اخلاقی و آموزش قرآن و احکام و ... برنامه‌های ورزشی و تفریحی و اردویی جذاب پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات