فرمانده نیروی دریایی ارتش:

بهینه‌سازی سامانه‌های پیچیده شناورهای رزمی از دستاوردهای انقلاب

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بوشهر گفت: توان متخصصان داخلی در بهینه سازی سامانه‌های پیچیده یگان‌های شناور رزمی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامي است.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۴۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵

بهینه‌سازی سامانه‌های پیچیده شناورهای رزمی از دستاوردهای انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امیر دریادار حسین خانزادی در سفر  به استان بوشهر، ضمن ارزیابی عملیاتی پایگاه های عملیاتی و ایستگاه‌های اطلاعاتی دریایی مستقر در جزیره خارگ و پایگاه دریایی بوشهر، از ناوتیپ شهدای هفتم آذر بوشهر بازدید و آمادگی رزمی یگان‌های شناور را ارزیابی کرد.

وی در جمع مهندسان و عوامل فنی کارخانجات کشتی سازی پایگاه دریایی بوشهر، توانایی متخصصان داخلی در تعمیر، نگهداری و بهینه سازی سامانه‌های پیچیده یگان‌های شناور رزمی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست و بر کار انقلابی و مدیریت جهادی برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از ایستگاه‌های اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش، اشراف و تسلط اطلاعاتی این نیرو از شمال خلیج فارس تا تنگه هرمز، دریای عمان و اقیانوس هند را از توانمندی‌های مهم این نیرو عنوان و اشراف اطلاعاتی را چشم فرماندهی در عملیات، توصیف کرد.

دریادار خانزادی با حضور در بیمارستان نیروی دریایی مستقر در بوشهر ضمن بررسی مشکلات درمانی، از برخی بیماران بستری عیادت و دلجویی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

ارسال نظرات