مسئول مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در راستای مشارکت سپاه در محرومیت‌زدایی ساحل‌نشینان، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در ساخت ۲۵ موج‌شکن در روستاهای ساحلی اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۴۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ایرج کرم‌زاده با اشاره به ساخت طرح‌های عمرانی در نقاط محروم با همکاری سپاه اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم سپاه محرومیت‌زدایی است که در این راستا اقدامات و طرح‌‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی از ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: سال گذشته با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان اجراء و منازل تحویل نیازمندان شد.

مسئول مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم نیازمند و روستایی گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکنون طرح‌های مهمی در  زمینه ساخت حسینیه، مسجد، جاده، تامین جهیزیه و کمک به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج اجراء کرده است.

کرم‌زاده، محرومیت‌زدایی و تحقق مطالبات مردم ساحل نشین را از برنامه‌های مهم سپاه دانست و تصریح کرد:محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم یاری از رسالت‌ها و ویژگی‌های سپاه است که در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین و اجرا شده است.

وی، از  ساخت موج شکن در نقاط ساحلی محروم استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: ساخت موج‌شکن در روستاها و نقاط محروم  ساحلی استان مورد توجه قرار گرفته که در این زمینه تاکنون 25 موج‌شکن ساخته و تحویل شده است.

مسئول مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه پروژه‌های موج شکن در نقاط ساحلی محروم در راستای تحقق مطالبات مردم اجرایی شده است گفت: 25 موج شکن با سرمایه‌گذاری 850 میلیارد ریال در روستاهای ساحلی اجرا شده که 5 موج شکن دیگر در حال اجراء و تکمیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات