استاندار مرکزی:

تعهد 210 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی برای ساخت فضاهای آموزشی

استاندار مرکزی گفت: امسال خیران مدرسه سال استان مرکزی 210 میلیارد ریال برای ساخت و مقاوم سازی فضاهای آموزشی متعهد شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۸۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست خبری بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان مرکزی نقش خیرین مدرسه ساز را در رفع مشکلات کمبود فضای آموزشی را قابل تقدیر دانست و گفت: به دلیل کمبود اعتبارات دولت به تنهایی قادر به رفع کمبودهای فضای آموزشی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی استان پیشرو در این امر خدا پسندانه است، گفت: دولت آماده است تا در کنار خیران قدم بردارد تا شاهد یک حرکت عظیم در جهت رفع مشکلات باشیم و تا به امروز یک‌هزار نفر خیر از خارج کشور به این نهضت کمک می‌کنند.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز نقطه قوت برای نظام آموزشی هستند، گفت: جشنواره خیران مدرسه ساز از 26 سال گذشته در استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده است و یک هزار و 710 نفر خیر نیک اندیش در زمینه توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان حضوری فعال دارند.

آقازاده با اشاره به تعهد مدرسه‌سازان استان برای سال جاری گفت: امسال خیران مدرسه سال استان مرکزی 210 میلیارد ریال برای ساخت و مقاوم سازی فضاهای آموزشی متعهد شده‌اند که باتوجه به وجود برخی مشکلات اقتصادی این تعهدات نه تنها کاهش نیافته بلکه نسبت به سال های گذشته روند افزایشی داشته است.

وی افزود: شهروندان و خیران استان به واسطه اعتقادات دینی و مذهبی همواره در حوزه های مختلف اجتماعی از جمله درمانی، ورزشی و آموزشی حضور فعال دارند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ساخت بیمارستان 100 تختخوابی آیت الله خوانساری اراک به منظور ارائه خدمت به بیماران از جمله اقدامات خیرین نیک اندیش در استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات