خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

حمایت از کالای ایرانی یک دغدغه و مطالبه عمومی است

حجت الاسلام مهدی جو گفت: باید به مسوولان این امر را یاد آوری کنیم که اصل کار حمایت از کالای ایرانی وظیفه شماست و شما باید این جاده را باز کنید و نیز به این باور برسیم که حمایت از کالای ایرانی یک دغدغه و مطالبه عمومی است
کد خبر: ۹۰۲۷۷۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام مهدی جو در مراسمی که به مناسبت حمایت از کالای ایرانی در مسجد کریم اهل بیت و به همت حوزه شهید پرویز بر گزار شد بیان کرد: ملاک ارزش گذاری انسانها به چیزی است که به آن عشق میورزند و برای آن هزینه می کنند.
وی گفت: اگر کسی به خداوند عشق بورزد و خود را هزینه خداوند کند ارزش او می شود به اندازه خداوند زیرا خداوند خودش فرمود من جزا ی اوهستم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: ما انسان ها ظرف هستیم این ظرفها ارزششان به چیزی است که داخل آن قرار دارد و بهترین این ظرف ها پاکترین وتمیزترین وزیباترین آن می باشد.
حجت الاسلام مهدی جو اظهار کرد: اولین ویژیگی این ظرف این است که پاک باشد دومین ویژیگی این است که ظرف رقیق باشد و سومین ویژیگی قلبی است که باصلابت باشد.
وی افزود: سه کلید واژه در راهبرد امسال وجود دارد که یکی از این واژه ها، حمایت است که این واژه معنای مختلف دارد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اضافه کرد: سه تعبیر از حمایت وجود دارد یک بعد فردی ودوم بعد جمعی و سوم بعد ارتباط بین مسوول و مردم می باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: فقط مردم و مسئول نیست وهمه مردم باید وارد عرصه شدند و رابطه دو طرفه بین مسوولان و مردم وجود داشته باشد.
حجت الاسلام مهدی جو در پایان یادآور شد: کالای ایرانی علاوه بر بعد اقتصادی یک بعد فرهنگی هم داردکه ما وظیفه داریم که این گفتمان را ترویج کنیم و باید به مسوولان این امر را یاد آوری کنیم که اصل کار حمایت از کالای ایرانی وظیفه شماست و شما باید این جاده را باز کنید و نیز به این باور برسیم که حمایت از کالای ایرانی یک دغدغه و مطالبه عمومی است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها