خبرهای داغ:

تصویب ۵۵طرح کشاورزی ،شیلات وفراگیرصنعت ،معدن در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت:در طرح های کشاورزی ،شیلات و فراگیری صنعت ومعدن ۷۶طرح ارائه شد که در استان ۵۵طرح آن تصویب شد که دراین باره ۷۸درصد جذب اعتبارات شده است و با این روندموجب اشتغالزایی ۳۰۰نفرشهری وروستایی هندیجان بصورت مستقیم فراهم خواهد شد و همچنین در ادارات بایستی از افراد بومی شهرستان استفاده وبکارگیری شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۴۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،جلسه شورای اداری همراه با تقدیر از روابط عمومی های فعال ادارات پیش از ظهر سه شنبه با حضور فرماندار ،امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات و روابط عمومی ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
 
کورش مودت در این جلسه اظهار کرد:همه مردم و ادارات شهرستان بایستی در مصرف بهینه برق و آب همکاری داشته باشند و ۱۳۰۰مگاوات کمبود برق در استان هست درانتظار می رود روابط عمومی های ادارات و خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی برای عمومی دراین باره نهایت همکاری را داشته باشند تا در اوج گرما فصل تابستان مردم شهرستان مشکلی نداشته باشند.
 
وی افزود:از تمام ادارات شهرستان در خواست می شود که از بکار گیری افراد غیر بومی در ادارات جلوگیری نمایند و از افراد بومی شهرستان استفاده کنند و نباید حق جذب شهروندان متقاضی کار در هندیجان ضایع شود و اولویت با افراد بومی است.
 
 
وی بابیان برنامه ریزی اوقات فراغت با همکاری ادارات گفت:اداراتی شامل آموزش وپرورش ،تبلیغات اسلامی،ارشاد اسلامی و سپاه با همکاری همدیگر اوقات فراغت خوبی را برای دانش آموزان و بسیجیان در برنامه های قرآنی ،ورزشی و تربیتی و اردویی فراهم نمایند و با بهترین کیفیت این برنامه ها برای ایجاد روحیه شادی ونشاط و یادگیری بهتر آموزشی در هندیجان انجام بگیرد .
 
مودت فرماندار هندیجان عنوان کرد:برای کنترل بهتر در خرید و فروش نرخ کالا و اجناس مورد نیاز مردم و نانوایی ها بازرسی ها با دقت و طبق قانون در سطح شهرستان نظارت بشود و از  گرانی اجناس جلوگیری شود.
 
وی با اشاره به خدمات و فعالیت روابط عمومی های ادارات بیان کرد:وظایف مهمی روابط عمومی ها و خبرنگاران بر عهده دارند که با یک همفکری و تعامل و همکاری می توان در جهت اطلاع رسانی اخبار و برنامه های ادارات گام های تاثیر گذاری بر داشته شود و به مردم شهرستان خدمات رسانی شایسته انجام بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار