تکمیل طرح‌‌های مورد نیاز مردم در اولویت است

استاندار بوشهر گفت: طرح‌هایی که خواسته بیشتر مردم است باید زودتر تکمیل شوند.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۱۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

تکمیل طرح‌‌های مورد نیاز مردم در اولویت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر که در فرمانداری گناوه برگزار شد، با تاکید بر تکمیل طرح‌‌های نیمه تمام، افزود: طرح‌هایی که ملاحظات اجتماعی دارند در اولویت تکمیل قرار می‌گیرند.

وی تکمیل جاده ریگ به گناوه، پل گردشگری خور گناوه، میدان امام علی (ع) گناوه و ریگ و پلاژ بانوان گناوه را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

استاندار بوشهر سپس به مصوبه جدید هیات وزیران در زمینه کالای همراه ملوان اشاره کرد و گفت: بر اساس این مصوبه، هر ملوان می‌تواند سالی شش سفر داشته باشد و در هر سفر نیز 150 میلیون ریال کالا با معافیت صد در صدی وارد کند، ضمن اینکه 20 درصد تخفیف برای همه بندرهای استان نیز در نظر گرفته شده است.

 گراوند همچنین با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان گناوه، بیان کرد: با تکمیل نهایی این سند، شاهد شتاب‌بخشی در توسعه این شهرستان خواهیم بود.

 وی تقویت وحدت را نیاز جامعه امروز عنوان کرد و گفت: هر کسی نظام و ایران و انقلاب را دوست دارد باید در ایجاد وحدت در جامعه اهتمام ورزد و نباید همدلی و وحدت را خدشه‌دار کند.

استاندار بوشهر در سفر به گناوه روند اجرای چند طرح عمرانی را نیز بررسی و دستورهای لازم برای حل موانع و تسریع در تکمیل طرح‌ها را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار