با همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

کلاس اخلاق ویژه مدیران ادارات در زابل برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کلاس اخلاق ویژه مدیران ادارات و مسئولین ارگانها در سالن الغدیر مصلی المهدی زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت ماه مبارک رمضان کلاس اخلاق ویژه مدیران و کارمندان ادارات، ارگانها، سازمان‌ها و نیرو‌های نظامی و انتظامی در سالن الغدیر مصلی المهدی شهرستان زابل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت:  اساسی‌ترین راهبرد مبانی تفکر انقلابی و دینی امام را می‌توان در اشاره‌ها و پیا‌م‌های جاویدان مکتب انسان ساز قرآن و تعالیم ائمه اطهار(ع) جستجو نمود به گونه‌ای که بنیادی‌ترین شاکله تفکر تشکیل حکومت دینی و اسلامی امام خمینی را باید در نگاه جامع ایشان به نقش بی‌بدیل تعالیم فرا عصری قرآن کریم و کاربست دستورات جامع این کتاب جاودانه تلقی نمود.
 
وی بیان کرد: در متن و بطن اندیشه‌های قرآنی، انقلابی امام خمینی(ره) که به نوعی اندیشه‌های اسلام سیاسی ایشان را شامل می‌شود، مردم سالاری دینی برای تحقق حاکمیت قرآن و آزادی حقیقی بشریت از ظلم و بی‌عدالتی مستکبرین با اتکا به آموزه‌های بلند قرآن و عترت (ع) امری انکار ناپذیر است.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل افزود: پایه و مایۀ اصلی شکل گیری انقلاب و پیروزی نهضت امام خمینی را می‌توان در اشارات و تصریحات آموزه‌های سیاسی، انقلابی کتاب وحی و نیز منشور حکومت نبوی(ص) و علوی(ع) و همچنین مکتب سرخ عاشورا و نهضت حسینی(ع)  جستجو کرد.
 
سرهنگ ثمره حسینی اظهارداشت: امام خمینی(ره)  یکی از مهم‌ترین آثار و برکات قیام قرآنی و اسلامی ملت ایران را، رفع موانع تشکیل حکومت قرآنی و به‌وجود آمدن بستر‌های لازم برای تحقق حاکمیت قرآن در پناه فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و نیز وجود روحیة شهادت طلبی در میان امّت مسلمان ایران به‌ ویژه جوانان این ملت که همانند جوانان صدر اسلام، با آغوش باز به استقبال شهادت رفتند، می‌داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل تصریح کرد: نسل چهارم و پنجم انقلاب که متولدین سال ۷۷ به بعد هستند کمتر از آنچه که باید انقلاب را لمس کرده و با دستاورد‌های آن آشنا شده اند، انقلابی که باید آنان در سال‌های بعد راهبر آن باشند و آنان به عنوان مدیران آینده کشور در این انقلاب و به نظام اسلامی خدمت خواهند کرد، هرچه از زمان وقوع انقلاب دور می‌شویم، هجمه‌های دشمن علیه این انقلاب با بمباران اطلاعاتی بیشتر می‌شود و نسل‌های جدید کمتر می‌توانند دستاورد‌های آن را حس کنند و این همان مسئله ایست که دشمن روی آن تمرکز کرده است.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل ادامه داد: دشمن به دنبال نا امیدی مردم و بی اعتماد کردن آنها به ویژه قشر جوان و آینده ساز انقلاب نسبت به نظام و انقلاب است که مسئولین وظیفه  دارند هر چه در توان دارند را در طبق اخلاص بگذارند و با هم افزایی نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کنند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: باید سعی شود سبک زندگی اسلامی را در رفتار و کردار و محیط زندگی و کار خود سر لوحه خود قرار دهیم و با رعایت اداب اسلامی در امور زندگی باعث پیشرفت خود و اطرافیانمان شویم.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار