خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری 13 سوداگر مرگ و کشف 29 کیلوگرم مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری ١٣ نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف ٢٩ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۴۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

دستگیری 13 سوداگر مرگ و کشف 29 کیلوگرم مواد مخدر در ملایرسرهنگ داود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: ١٣ نفر توزیع کننده مواد مخدر شناسائی و دستگیر و حدود ٢٩ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در ملایر کشف شد.

وی افزود: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در نقاط آلوده شهرستان ملایر بر اساس کار اطلاعاتی دقیق و با اجرای پنج مرحله طرح ضربتی این توفیق حاصل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان داشت: در همین ارتباط ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با تلاش مامورین یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان یک دستگاه خودروی سواری که در صدد انتقال محموله مواد مخدر به شهرستان بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، این خودرو متوقف و ضمن دستگیری سه نفر متهم، مقدار ٢٨ کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک نیز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین مقدار ٥٥ گرم مواد مخدر هروئین از تعداد ٨ نفر توزیع کننده این مواد مرگ‌آور و حدود ٦٠ گرم مواد مخدر تریاک از دو نفر توزیع کننده در نقاط آلوده به توزیع این بلای خانمانسوز کشف و ضبط شد که ضمن تشکیل پرونده هر ١٣ نفر متهم تحویل مقام قضایی شدند.

علی‌بخشی مواد مخدر را یک حربه کاملاً سازماندهی شده از سوی استکبار جهانی به منظور نابودی هویت دینی و ملی جوانان مسلمان برشمرد و افزود: تلاش همگانی و جهادگونه به منظور آگاه سازی حداکثری شهروندان و نسل جوان با رویکرد کاهش تقاضای این طاعون قرن میتواند مناسب ترین عامل بازدارنده در برابر شیوع آن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات