خبرهای داغ:
مسئول صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) روستای شریف‌آباد نهاوند خبر داد

تشکیل صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) در روستای شریف‌آباد نهاوند

مسئول صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) روستای شریف‌آباد نهاوند گفت: همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین، حضرت علی(ع) صندوق خیریه و قرض الحسنه امیرالمومنین(ع) در روستای شریف آباد شهرستان نهاوند شروع به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۵۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

تشکیل صندوق خیریه و قرض‌الحسنه امیرالمومنین(ع) در روستای شریف‌آباد نهاوندحجت الاسلام میثم سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین، حضرت علی(ع) صندوق خیریه و قرض الحسنه امیرالمومنین(ع) در روستای شریف آباد شهرستان نهاوند شروع به کار کرد.

وی با اشاره به الزامات، قوانین، نحوه شرکت در صندوق، عضوگیری و سایر موارد مرتبط با این صندوق افزود: هدف اصلی از تشکیل این صندوق، جمع‌آوری کمک‌های خرد مردم و یکپارچه‌سازی آن در راستای توانمندسازی خانواده‌های ضعیف و کم بضاعت در سطح روستا است.

مسئول صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) روستای شریف‌آباد نهاوند ادامه داد: یکی دیگر از اهداف صندوق تولید اشتغال‌های خانگی در سطح روستا است و اگر با لطف خداوند توانستیم از این مراحل عبور کنیم، در اقدامات بعدی حتی می‌توان به ساخت و سازهایی در سطح روستا نیز پرداخت.

وی لازمه عضویت در صندوق را تشکیل گروه دانست و تاکید کرد: افراد به صورت مستقل نمی‌توانند از خدمات صندوق استفاده کنند و حتما باید در گروه‌هایی با حداقل 9 عضو به صندوق ملحق شوند.

سلگی افزود: از بین هر گروه یک عضو به عنوان سرگروه انتخاب می‌شود و به عنوان اعضای هیئت امنا در جلسات صندوق شرکت کرده و در تصمیم گیری ها مشارکت خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار