خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

دشمنان عفت زنان ایران اسلامی را هدف گرفته‌اند

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جایگاه زن را تضعیف کنند، گفت: دشمنان بیش از هر چیز عفت زنان ایران اسلامی را مورد هدف قرار دادند که با بصیرت افزایی توطئه‌های دشمنان نقش برآب می شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۱۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

دشمنان عفت زنان ایران اسلامی را هدف گرفته‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان‌، سرهنگ حسن برزگر امروز در جشن بزرگ کوثر که در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت بهانه خلقت حضرت زهرا(س) و فرزند خلف آن بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، خطاب به بانوان اظهار داشت: شما زنان در همه عرصه‌ها وجود خود را ثابت کردید و خاری در چشم دشمن هستید و نها نمی‌توانند شما را ببینند بنابراین می‌خواهند جایگاه زن را تضعیف کنند.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی گفت: شما زنان لازم است بصیرت داشته باشید چرا که دشمنان بیش از هر چیز عفت زنان ایران اسلامی را مورد هدف قرار دادند که با بصیرت افزایی شما توطئه‌های دشمنان نقش برآب می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با درخواست از پایگاه‌های مقاومت افزود: حضور شما خواهران تنها در پایگاه کافی نیست، کاری کنید که اقوام و همسایه ها نیز در پایگاه های مقاومت حضور داشته باشند چراکه با بصیرت افزایی می‌توان بسیاری از کارها را انجام داد.

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم و در مقابل این شهدا وظیفه داریم، ابراز داشت: امروز حضور جوانان در جبهه مقاومت در چشم دشمنان ما خاری شده و کشورهای ایران، عراق، سوریه و یمن برای اسرائیل همانند تیری خواهند بود و دست و پای آنها را خواهیم شکست و روزگار آنها را در این کشورها سیاه کرده و سیاه خواهیم کرد.

برزگر در خصوص کمک به جبهه مقاومت گفت: در این مورد همچنان نیاز به کمک است و می‌طلبد که جمع آوری کمک‌ها ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: صندوق های قرض الحسنه، طرحی است که در سال ۹۷ اجرا می‌شود و بسیج در آن نقشی ندارد و توسط کارشناسان آموزش لازم داده می شود تا هر پایگاهی که نیاز دارد در آنجا صندوق تشکیل می‌شود تا مقداری از مشکلات برطرف شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: اگر یک خانم و یا یک مادر همسر و فرزند خود را حمایت نکند، آن رزمنده و نیروی ارزشی در منطقه نمی تواند حضوری فعال داشته باشد بنابراین در اینجا زن یا مادر نقش، بی بدیل دارد و به همین دلیل دشمن این همه نقشه علیه زنان چیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات