امام جمعه عسلویه:

حمایت از ملت فلسطین از مقاصد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: روزهای پایانی ماه مبارک رمضان است؛ این فرصت‌های ارزشمند را از دست ندهیم و این فرصت‌های فوق طلایی را غنیمت بشماریم و از کاروان توبه و استعفار کنندگان جا نمانیم.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۳۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، وی افزود: حسنات از بین برنده گناهان است؛ خوبی‌ها و نیکی‌ها گناهان را ذوب می‌کند و هر کار خیری انجام دهیم گناهان را از بین می‌برد. یکی از کارهایی که گناهان را ازبین می برد صلوات فرستادن بر پیامبر(ص) و آل پیامبراست؛ به خصوص شب و روز جمعه و این اوقات ماه رمضان بسیار سفارش شده است. گناهانی که کفاره‌ای برایش پیدا نشود کفاره‌اش صلوات است و یکی دیگر از ذوب‌کننده‌های گناه، دوستی و محبت حضرت علی (ع) است. محبت به آن حضرت باعث پاک شدن گناهان می شود.

امام جمعه عسلویه فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد حضرت امام ره را بیان داشت و افزود: برادران و خواهران و ملت بزرگ ایران ما بعد از امام همان راه امام را مو به مو دنبال کردیم و ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: اگر راه امام ادامه نداده بودیم آمریکا و اسرائیل این گونه با ما دشمن نبودند، دچار ضعف نمی‌شویم و در برابر زیاده خواهی دشمنان می ایستیم. هم ملت هم رهبری و هم نظام می ایستد. به فرموده رهبری، امروز نقشه دشمن فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی است. هدف هر سه سیطره بر کشور است. می‌خواهند با فشار اقتصادی ملت را به ستوه بیاورند تا تسلیم زورگویی آنها شود اما نه ملت را شناخته‌اند و نه نظام را.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: بعد از ۴۰ سال رشادت، حماسه آفرینی، ایثارگری، جان برکفی و شهادت طلبی ملت ایران را نشناخته‌اند؛ این ملت مبارز و انقلابی و همیشه درصحنه است.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: امروز مسئله مهم ما مسئله فلسطین و جریان قدس است؛ ۷۰ سال نسل کشی و مظلوم کشی رژیم کودک کش صهیونیستی علیه ملت فلسطین ادامه دارد.

وی گفت: امروز روز فریادهای خشمگین علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است؛ این رژیم نامبارک نفس‌های آخرش را می‌کشد، خودشان هم این را باور کردند. اگر همه کشورهای مسلمان علیه این رژیم متحد می‌شدند تا الان نابود شده بود. برخی کمک می‌کنند و حیات خود را وابسته به رژیم صهیونیستی می‌دانند. فکر می کنند اگر به این رژیم کمک کنند به حیات شان ادامه می‌دهند.

هاشمی نژاد بیان کرد: یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب دفاع از مظلومان است مسلمان یا غیر مسلمان از هرفرقه اسلامی که باشد حمایت از ملت فلسطین از وظایف لایتفک نظام اسلامی است و از مقاصد انقلاب است باید فلسطین مظلوم از چنگال جهانخواران نجات پیدا کند. مسئله فلسطین برای ما مسئله اصلی است.

امام جمعه عسلویه با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر خاطرنشان کرد: تلاش کنیم زکات فطره و غیر فطر به نیازمندان برسد و با همکاری کمیته امداد به صورت متمرکز زکات جمع آوری شود.

هاشمی نژاد از تلاش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اداره صنعت و معدن در بازرسی از صنوف تقدیر کرد و افزود: گزارش ها را دیدم خوب بود؛ البته این بازرسی‌ها مقطعی نباشد و در طول سال ادامه داشته باشد.
نمازگزاران جمعه عسلویه پس از پایان نمازجمعه با زبان روزه ودرگرمای شدید درصفوفی متحد درراهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با سردادن شعارهای کوبنده ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی با آرمان ملت فلسطین تجدید میثاق نمودند.

حمایت از ملت فلسطین از مقاصد انقلاب اسلامی است

ارسال نظرات