نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس خبر داد

بسته 600 میلیارد تومانی برای توسعه جنوب استان بوشهر

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهرها و روستاهای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر را با جدیت دنبال کرده‌ایم که بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت بخشی از این مهم است.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۰۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سکینه الماسی صبح امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر انارستان اظهار داشت: توسعه شهرها و روستاهای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر را با جدیت دنبال کرده‌ایم که بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت بخشی از این مهم است.

وی بیان کرد: علاوه بر قانون برنامه ششم توسعه که تصویب آن کفه اشتغال را به سمت مردم جنوب استان سنگین‌تر کرد، رصد وضعیت اشتغال در شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی و پیگیری افزایش سهم جوانان استان به خصوص شهرستان‌های جنوبی در دستور کار قرار گرفت و موفقیت‌هایی هم حاصل شد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رایزنی‌هایی برای اجرای پروژه راه شرکت فجر جم به انارستان به صورت ۵۰-۵۰ از طریق نفت فلات مرکزی و وزارت راه انجام شده که امیدواریم تحقق یابد.

الماسی بیان کرد: طبق وعده مسئولان استانی در هفته‌های آتی، تامین اعتبار لازم برای شروع پروژه مرکز جامع سلامت انارستان انجام می‌شود تا یکی از خواسته‌های مردم انارستان محقق شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات