خبرهای داغ:
مسئول پایگاه زینبیه بهار خبر داد

برگزاری جلسه تفسیر نهج البلاغه و کارگاه سبک زندگی اسلامی در بهار

مسئول پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار از برگزاری جلسه تفسیر نهج البلاغه و کارگاه سبک زندگی اسلامی در پایگاه زینبیه بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۹۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

برگزاری جلسه تفسیر نهج البلاغه و کارگاه سبک زندگی اسلامی در بهاررقیه خاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: کارگاه سبک زندگی و کلاس تفسیر قرآن به مناسبت شهادت امام علی(ع) در پایگاه زینبیه شهرستان بهار برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری تفسیر موضوعی حکمت‌های نهج البلاغه با حضور اساتید دانشگاه در این پایگاه افزود: با توجه به استقبال بسیجیان تلاش داریم این کلاس را به صورت دوره‌ای در فواصل آینده برای آشنایی بیشتر خواهران با محتوای  این کتاب گرانقدر برگزار کنیم.

مسئول پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار یادآور شد: همچنین به مناسبت شهادت امام علی(ع) کلاس سبک زندگی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام مرتضی محمودی، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بسیج شهرستان بهار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌ها علاوه بر تفسیر موضوعی قرآن کریم به موضوعاتی چون اخلاق و رفتار، سبک زندگی اسلامی، توجه به آداب و رسوم اسلامی ایرانی، قناعت ، حیاء و تغذیه اسلامی، حجاب و عفاف و مسائل دینی اشاره شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات