خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

امام خمینی(ره) با ارائه الگوی عملی حکومت اسلامی را در جامعه پیاده کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: حضرت امام خمینی(ره) ضمن ارائه الگوی عملی از یک نمونه حاکمیت جامع اسلامی به جهانیان نشان داد که می‌توان حکومت اسلامی را در جامعه پیاده کرد و بسیاری از کشورهای جهان اکنون این الگوی کامل را سرمشق خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۸۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

امام خمینی(ره) با ارائه الگوی عملی حکومت اسلامی را در جامعه پیاده کردحجت‌الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با تسلیت سلگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: به مناسبت این ایام اعزام نیرو از بسیجیان شهرستان کبودراهنگ به حرم امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، اجرای نشست‌ها و همایش‌های روشنگری تبیین شخصیت و سیره امام خمینی(ره) با حضور بسیجیان شهرستان و عموم مردم و همچنین فضاسازی و برنامه‌های تبلیغی متناسب از برنامه‌های اجرایی در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه کبودراهنگ است.

وی افزود: حضور مردم در مراسم رحلت امام خمینی(ره) بیانگر این مسئله است که هنوز مردم به امام(ره) و خط و راه ایشان پایبند هستند و همواره از آرمان‌ها و اهداف آن یار سفر کرده دفاع می‌کنند و دست از مراد و محبوب خود بر نمی‌دارند و پیوند امت با ولایت فقیه و مسئولین باید این تفکر امام(ره) را ادامه بدهد تا نظام و انقلاب از مسیر اصلی منحرف نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: پیام این حضور برای بیگانگان نیز این است که مردم هرگز با ترفندها و توطئه‌های دشمنان و استکبار از معشوق خود دست برنمی دارند.

وی با بیان اینکه امام راحل به این دلیل که عالمانه قیام کرد برای خدا و رضای الهی در قلوب مردم جای گرفت، ادامه داد: ایشان با مردم و در میان مردم زندگی می‌کرد و به ریاست و قدرت فکر نکرد و همراه مردم قیام کرد و به رژیم منحوس پهلوی پیروز شد.

دانیالی تصریح کرد: باید با برگزاری مراسم در مدارس و تبیین نقش امام(ره) و رهبری و هدایت آن یار سفر کرده در به وجود آمدن انقلاب و تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و معنویت و قاطعیت ایشان و ساده زیستی آن محبوب دل‌ها برای جوانان و نوجوانان که چگونه هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کرد، نسل جوان را با شخصیت امام خمینی(ره) آشنا کنیم.

وی با اشاره به هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی ابراز داشت: هدف بیداری امت اسلام و استکبارستیزی در اقصی نقاط جهان اسلام و تمام مسلمانان و استقلال آن و آزادی آنها از ید بار ظلم و ستم یاوه گویان و مستبدین زورگو بود که فقط متعلق به ایران نبود بلکه درس ایستادگی و ظلم‌ستیزی به کل بشریت داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به جایگاه امروز ایران در جهان ابراز داشت: امروز عزت اقتدار انقلاب اسلامی در جهان می‌درخشد و در منطقه نشان داده است که هرگز  ذلت را نمی‌پذیرد و استقلال خود را حفظ کرده و به دشمنان و یاوه‌گویان به هیچ وجه باج نمی‌دهد و جهانیان به این نکته رسیدند که ایران اسلامی همواره عزت و اقتدار خود را نه تنها حفظ کرده بلکه این اندیشه را به کل دنیا صادر کرده است.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) ضمن ارائه الگوی عملی از یک نمونه حاکمیت جامع اسلامی به جهانیان نشان داد که می‌توان حکومت اسلامی را در جامعه پیاده کرد و بسیاری از کشورهای جهان اکنون این الگوی کامل را سرمشق خود قرار داده و از زیر سلطه استبداد و استکبار و حاکمان ظالم و وابسته به طاغوت نجات داده‌اند بنابراین انقلاب اسلامی ما اکنون به جهان صادر شده است که البته نقش مؤثر ما در ارائه این الگوی جامع به جهانیان را نباید نادیده گرفت.

دانیالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشت: بسیاری از اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی اکنون تحقق یافته و این امر بر احدی پوشیده نیست اما همواره عده‌ای در صدد تضعیف انقلاب اسلامی هستند و در این راه از هیچ اقدامی صرف نظر نمی‌کنند که یکی از این اقدامات سیاه‌نمایی در این امر است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی در پایداری و استقامت در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های امام راحل است، تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت و جانفشانی و خون پاک شهدای این انقلاب است که همواره زنده و جاوید هستند و تضمینی برای به ثمر نشستن اهداف انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: همواره عده‌ای در صدد تحریف سخنان و بیانات امام خمینی(ره) و یا هر زمینه زندگی آن عالم بزرگ و عارف وارسته هستند تا افکار نسل جوان امروز که آن رهبر فرزانه را از نزدیک ندیده و با افکار و سبک زندگی ایشان آشنا نیستند را مسموم کرده و نسل امروز را نسبت به آرمان‌های ایشان دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در برابر انقلاب این است که نسبت به نسل جوان روشنگری کنیم، گفت: امام راحل همواره در مقابل استکبار جهانی موضع‌گیری قاطعانه‌ای داشتند که جمله معروف ایشان درباره استکبار جهانی آمریکای جنایتکار که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» موید این معناست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات