فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

انقلاب اسلامی ایران ثمره تکلیف امام خمینی(ره) و همراهی مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره توکل و توسل،  قیام و مجاهدت، عمل به تکلیف امام خمینی(ره) و همراهی مردم بوده و امروز هم با هدایت و سکانداری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد .
کد خبر: ۹۰۲۳۹۷۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر با اشاره به آیه 35 سوره مائده  گفت: طبق فرموده امام على(ع) در خطبه 110 نهج‌البلاغه ایمان به خداوند و پیامبرش، جهاد در راه خدا،‌ اخلاص و اقامه‌ نماز، پرداخت زكات، روزه گرفتن ماه رمضان، حج و عمره، صله‌ رحم، انفاق‌هاى پنهانى و آشكار و كارهاى نیک را بهترین وسیله است كه مى‌توان با آن به خدا نزدیک شد.

وی اهل بیت(ع) را تکیه گاه اصیل و مطمئن و ریسمان محكم الهی و وسیلهى تقرّب به خداوند دانست و گفت: توسل، موضوعى است كه در كتب اهل سنت درباره‌ آن روایت‌های بسیاری شده است.

پاسدار رضایی در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام پانزده خرداد گفت: امام خمینی(ره) با توکل به خدا و توسل بر اهل بیت(ع) به تکلیف خود عمل کردند و بر اساس این تکلیف سالیان متمادی به مبارزه با طاغوت پرداخته و با تکیه بر اراده الهی و حضور مردم توانستند اولین حکومت اسلامی را بعد از حکومت امیرالمومنین علی(ع) تاسیس کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره توکل و توسل،  قیام و مجاهدت، عمل به تکلیف امام خمینی(ره) و همراهی مردم بوده و امروز هم با هدایت و سکانداری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد .

وی به ویژگی‌های امام خمینی(ره) پرداخت و خاطرنشان کرد: تجدید حیات دینی و معنوی انسان معاصر و بطلان نظریه‌های ضد دینی، برائت جهانی از عقاید الحادی و احیای تفکر دینی در میان سیاستمداران و حیات مجدد دین و اعترافات غربی‌ها و افزایش تلاش جهانی برای آشنایی با اسلام از مهمترین شاخصه‌های عصر امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات