خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان مطرح کرد

بازگشت به هویت دینی خود و وحدت از آرمان‌های امام خمینی(ره) برای کشورهای اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: اصول و آرمان امام(ره) برای کشورهای اسلامی برگشت به هویت دینی خود و وحدت و همدلی و قیام برای استقلال و عزت و امنیت ملت‌های مسلمان است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۴۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

بازگشت به هویت دینی خود و وحدت از آرمان‌های امام خمینی(ره) برای کشورهای اسلامیحجت الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار داشت: با توجه به مأموریت یگان در منطقه مرزی، ویژه برنامه هایی برای این مناسبت در ستاد و مقرهای گردان‌های مستقر در منطقه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بروشورها و پشتیبانی مراسمات مردمی در این مناطق از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: حضور هرساله مردم و گرامیداشت یاد امام(ره)، به منزله گرامیداشت و بزرگداشت آرمان‌ها و ارزش‌های الهی حضرت امام(ره) است.

وی با بیان اینکه آرمان امام(ره) برای مردم، حفظ وحدت در پرتو ولایت فقیه و استمرار و حفظ انقلاب و شعارهای انقلاب بود، یادآور شد: از جمله آرمان‌های امام(ره) برای مسئولان، خدمت بی‌وقفه و تلاش برای محرومیت‌زدایی و پرهیز از اشرافی‌گری و حفظ عزت و استقلال کشور بود.

عبدی تصریح کرد: پیام امام(ره) برای مسئولان این است که با نگاه به کشور و ملت خود مشکلات کشور را حل کنند و نگاهشان به دست و جیب شرق و غرب نباشد؛ که البته اینها بخشی از آرمان‌های امام(ره) بود.

وی ادامه داد: اصول و آرمان امام(ره) برای کشورهای اسلامی نیز برگشت به هویت دینی خود و وحدت و همدلی و قیام برای استقلال و عزت و امنیت ملت‌های مسلمان است و این پیام مهمی ست که تا زمانی که مورد توجه نباشد خطر تروریسم و ارتجاع گریبان این ملت‌ها را رها نخواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) مظهر تقوا، ایمان، اخلاص، اعتقاد و اعتماد مستحکم به کمک الهی بود.

وی با بیان اینکه امام(ره) اسوه شجاعت و پایداری در راه هدف بود، افزود: در یک کلام حضرت امام(ره) تالی تلو مسلّم معصوم بود.

عبدی ابراز داشت: با توجه به اوضاع دوران امام(ره) یکی از مهمترین شاخصه‌های شخصیت امام(ره) این بود که ایشان درد دین و مردم داشت و یک مصلح اجتماعی بود، نسبت به ابتذال سیاسی و فرهنگی و اقتصادی کشورش بی تفاوت نبود و زمانی که از اصلاح امور کشور ناامید شد محکم ایستاد و گفت شاه باید برود.

وی اضافه کرد: قبل از امام(ره) صدها عالم و عارف دینی در جامعه بودند و مرجع رجوع مردم بودند اما این امام(ره) بود که این چنین با آرمان خواهی در برابر انحرافات فساد حاکمیت واکنش نشان داد و بعد از صدها سال، دوباره حکومت اسلامی را زنده کرد که این جنبه شخصیت امام(ره) اهمیت فوق العاده ای دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان فرمودند علت موفقیت امام(ره) جذب دل‌های مردم و به ویژه جوان‌ها بود؛ ایشان مصادیق و علل جذابیت امام(ره) و راه امام برای جوانان را تشریح کردند و فرمودند اگر می‌خواهیم راه امام(ره) یا همان انقلاب با ارزش‌هایش ماندگار باشد باید این جذابیت‌ها را حفظ کرده و پرورش بدهیم.

وی ادامه داد: برای آشنایی و جذب جوانان به امام(ره) و انقلاب باید جذابیت‌های شخصیتی امام(ره) و شعارها و اصول ایشان که برای نسل جوان هنوز جذابیت دارد تبیین و شناخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات