خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام(ره) روز 14 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۲۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) با حضور سخنگوی قوه قضاییه در همدان/ برگزاری 150 نشست بصیرتی در همدانعلی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اظهار داشت: با توجه به تقارن سالگرد ارتحال امام با ماه مبارک رمضان، امسال مراسم ارتحال در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز بر اساس همین ماه خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در فضای جامعه از برگزاری 150 نشست بصیرتی در همدان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط جامعه بحث روشنگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این خصوص نشست‌های بصیرتی در رده‌های مختلف بسیج و مساجد برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در تشریح دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در راستای بزرگداشت ارتحال امام(ره) به فضاسازی و باز نشر بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل در فضای تبلیغی و بصری شهر اشاره و عنوان کرد: تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم بزرگداشت با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و همچنین تبیین ویژگی‌های خط و راه امام(ره) و انقلابیگری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزرای ایستگاه‌های صلواتی در شب 14 خرداد در مراسمات شب قدر در مساجد و پایگاه‌های بسیج از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت این ایام است.

بقایی یادآور شد: از طریق بسیج طلاب و سازمان تبلیغات از مبلغین درخواست شده که در این ایام محورهای سخنرنی خود را در راستای راه امام(ره)، اندیشه امام(ره)، مکتب امام(ره)، دستاورهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین موضوع قدس و فلسطین قرار دهند؛ همچنین جلسات حلقه‌های صالحین نیز در این ایام با محوریت‌های مطرح شده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام(ره) مراسم ویژه ای در روز 14 خرداد برگزار خواهد شد، گفت: در این روز دسته عزاداری از ساعت 18 از محل کانون بسیج به سمت میدان امام(ره) آغاز و از میدان با پیمودن مسیر خیابان شریعتی در حسینیه امام(ره) مستقر خواهند شد که در حسینیه بعد از سخنرانی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه، ضیافت افطار نیز پیش‎بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات