خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد

نبود کادر پزشکی مجرب مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان شهرستان با وجود امکانات موجود، نبود کادر پزشکی مجرب است که باید تصمیماتی جدی در این خصوص گرفته شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۲۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

نبود کادر پزشکی مجرب مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه بررسی مشکلات پروژه های حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند برگزار شد .

فرماندار شهرستان نهاوند در این جلسه گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان شهرستان با وجود امکانات موجود، نبود کادر پزشکی مجرب است که باید تصمیماتی جدی در این خصوص گرفته شود.

مراد ناصری در ادامه با اشاره به مطالبات و مشکلات این حوزه عنوان کرد: در طرح روستاگردی از روستاهای بخش‌های مختلف شهرستان، به این نتیجه رسیدیم که اکثر روستاییان از خدمات حوزه بهداشت و درمان راضی نیستند و توقع ارائه خدمات بیشتر را دارند.

وی اظهار داشت: غیر قابل تحمل است که بیمار این شهرستان، برای درمان به شهرهای همجوار مراجعت کند بنابراین انتظار دارم مسئولین ذیربط برای این مشکل و مطالبه به‌حق، بیش از پیش کادر پزشکی ـ درمانی این شهرستان را تجهیز کنند.

 فرماندار شهرستان نهاوند افزود : وجود یک داروخانه شبانه روزی، برای یک شهرستان ۲۰۰ هزار نفری کافی نیست.

وی با بیان اینکه زیرساخت مناسب برای استقرار دستگاه MRI در حال حاضر وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه خیلی از بیماران نهاوند برای انجام آزمایشات مربوطه به علت نبود این دستگاه مجبور هستند به دیگر شهرها عزیمت کنند.

ناصری گفت:  برای ایجاد انگیزه کافی و ماندگاری پزشکان غیر بومی در نهاوند، امکانات مناسب رفاهی فراهم شود تا آنها بدون دغدغه دیگری برای ادامه فعالیت پزشکی و درمانی خود در این شهر بمانند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات