خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

کمبود پزشک متخصص مشکل عمده شهرستان نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل عمده شهرستان نهاوند بحث کمبود پزشک متخصص است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۵۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

کمبود پزشک متخصص مشکل عمده شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌ها و برخی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: مشکل عمده شهرستان نهاوند بحث کمبود پزشک متخصص است که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان که در محل عبور به عتبات عالیات است و جاده‌های پر ترافیک شهرستان وجود متخصص مغز و اعصاب و متخصص ارتوپد برای این شهرستان را ضروری کرده است.

وی افزود: اگر کسی در شهرستان نیاز به متخصص ارتوپد داشته باشد باید 10 روز در نوبت بماند که این یکی از مشکلات جدی مردم نهاوند است که باید به آن رسیدگی شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رادیولوژیست و سونوگراف خانم نیز از نیازهای مردم شهرستان است، گفت: با درخواست از وزیر بهداشت و درمان، ایشان  برای اولین بار در کشور به صورت کتبی دستور جذب نیروهای بومی را برای بیمارستان آیت‌الله قدوسی نهاوند دادند اما متاسفانه در بدو شروع به کار این بیمارستان شاهد هستیم که بخشی از نیروهایی که در این بیمارستان مشغول به کار شدند نیروهای غیر بومی هستند.

وی عنوان کرد: تنها داروخانه شبانه‌روزی شهر نهاوند نیز از مکان مناسبی برخوردار نیست و تکریم ارباب رجوع در این داروخانه صورت نمی‌گیرد.

بهرام‌نیا بیان کرد: همچنین برای انتقال خون در شهرستان با مشکل مواجه هستیم و با وجود دو سال پیگیری در این زمینه نبود مکان و نیرو باعث شده است که نتوانیم یک مرکز انتقال خون در شهرستان داشته باشیم.

موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی همدان نیز در ادامه گفت: آمادگی داریم هیئتی با قدرت استخدام بیمارستان شهید قدوسی را بررسی کند چراکه ما راضی نیستیم یک نفر غیر قانونی در این بیمارستان استخدام شود و اگر کسی در این زمینه تخلف کرده باید پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند نیز بیان داشت: برای آزمون استخدام نیرو در بیمارستان آیت‌الله شهید قدوسی نهاوند 7 هزار نفر از شهرستان نهاوند در این آزمون ثبت نام و شرکت کردند اما تعداد پذیرفته‌شدگان در این آزمون بسیار اندک هستند و همین امر باعث گله‌مندی و اعتراض افراد زیادی شده است که همه روزه تعداد زیادی از این افراد به ما مراجعه و ‌اعتراض می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات