شهرک صنعتي سامان کماکان با کم آبي مواجه است

مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي چهارمحال و بختياري از تداوم مشکل کمبود آب در شهرک هاي صنعتي سامان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۵۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

 

 
 


به گزارش خبرگزاری بسیج،عليرضا شفيع زاده  اظهار کرد: اگرچه مشکل آبرساني با تانکر به شهرک صنعتي سامان 1و2 با کف شکني چاه هاي موجود و همکاري شرکت آب منطقه اي حل شد اما اين شهرک کماکان با کم آبي مواجه است. 
وي افزود: بارندگي هاي اخير و تاخير کشاورزان در روشن کردن چاه هاي کشاورزي در سال جاري، کمک قابل توجهي به رفع کمبود آب شهرک هاي صنعتي کرد اما در صورت آغاز بکار چاه ها، اين مشکل در شهرک هاي صنعتي به خصوص سامان تشديد مي شود. 
شفيع زاده درباره وضعيت ديگر شهرک ها اظهار کرد: سال گذشته از اوايل فروردين ماه شهرک هاي صنعتي شهرکرد، فرخشهر، سامان ،گندمان، فرادنبه و سفيد دشت با مشکل کمبود آب مواجه شد که با همکاري مسئولان، کف شکني و اضافه کردن برخي چاه ها، اين مشکل امسال تنها به شهرک صنعتي سامان 1و2 محدود شده است. 
شفيع زاده در ادامه راهکار اين شرکت براي حل مشکل کم آبي در شهرک هاي صنعتي را خريد چاه از کشاورزان، تسريع در اجراي طرح انتقال آب بن - بروجن و در بدترين شرايط آبرساني به صورت سيار و با تانکر عنوان کرد. 
به گزارش ايرنا، هم اينک 25شهرک صنعتي در چهارمحال و بختياري وجود دارد که 21 طرح، شرايط لازم براي واگذاري زمين به سرمايه گذاران و متقاضيان راه اندازي واحدهاي توليدي را احراز کرده است.
مشکل هرساله کمبود آب در شهرک هاي صنعتي اين استان بخصوص سامان 1و2در حالي است که به گفته مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي ، چهارمحال و بختياري جزو معدود استان هاي تامين کننده تمامي زيرساخت هاي مخابراتي،آب، برق و گاز است.
شهرستان سامان در 20کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار