معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد؛

کامیون داران آذربایجان شرقی به اعتراض خود پایان دادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کامیون داران استان به عنوان پیشتازان و حافظان مصالح ملی و انقلاب اسلامی به اعتراضات صنفی محدود خود پایان دادند و بارگیری کالا را از سر گرفتند.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۳۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: صبح امروز همراه با جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جمع کامیون داران در محل پایانه بار تبریز حضور یافتیم.
وی ادامه داد: در این دیدار، خواسته های صنفی کامیون داران را شنیدیم و آثار منفی عدم فعالیت ناوگان حمل و نقل را با آنان در میان گذاشتیم.
شهرتی فر تاکید کرد: خوشبختانه قسمتی از خواسته های این قشر زحمتکش محقق شده بود که گزارش آن به کامیون داران ارایه و مقرر شد بخش باقیمانده مطالبات آن ها نیز در اسرع وقت مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان تبریز و آذربایجان شرقی با اعتماد به مسئولان محلی به اعتراض صنفی خود پایان دادند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کامیون داران استان پس از شنیدن صحبت های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.
وی ادامه داد: با گذشت دو ساعت از این دیدار، تاکنون بیش از 100 بارنامه صادر شده و صدور بارنامه و اعلام بار برای کامیونداران تا پایان وقت امروز ادامه دارد.

ارسال نظرات