خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

آمریکا به دنبال ایجاد یک جبهه فشار از داخل ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: آمریکا می خواهد یک جبهه فشار قوی علیه ایران درست کند، فشار خارجی مد نظر آمریکا نیست بلکه آن ها امید به داخل ایران بسته اند و می گویند می خواهیم افکار ایرانی ها را گروگان بگیریم که با رهنمود های رهبری و همدلی و انسجام مردم و مسئولین این اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۶۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین جلسه هفتگی اخلاقی و تربیتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی درحسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان برگزار شد.
حجت الاسلام ولمسلمین معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین، با تشریح علل خروج آمریکا از برجام بیان کرد: در سخنرانی ترامپ درخصوص نقض برجام اتفاقاتی از قبیل برگشت یکباره تحریم ها و خروج کامل آمریکا از برجام به وقوع پیوست لذا هدف آمریکا از نقض برجام مذاکره نکردن با ایران و وادار کردن کشورهای اروپایی برای تحمیل خواسته های آمریکا بر ایران بود.
وی ادامه داد: ترامپ برای تحت فشار قرار دادن ایران در نقاط مختلفی متمرکز شده است از قبیل قطعی منابع مالی سپاه، همچنین پاسخ دادن به نیازهای داخلی آمریکا و امید به ایجاد شکاف در مردم و مسئولین ایرانی و علاوه براین ایجاد کمپین فروپاشی ایران اسلامی، فشار حداکثری بر ایران که برای تحقق این اهداف تلاش های بسیاری کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الآمر(عج) افزود: همچنین آمریکا به دنبال وادار کردن ایران برای پذیرش موضوعاتی چون اجازه بازدید از مراکز نظامی به بازرسان خارجی، کاهش برد موشک های ایران به 600تا700 کیلومتر و نیز منع ایران از انتقال تکنولوژی نظامی به حزب الله لبنان ،یمن و حماس را در دستور کار دارد.
وی اذعان کرد: دربرخورد با خروج آمریکا از برجام دو دیدگاه داریم یکی آمادگی داخلی برای خروج از از برجام و برطرف کردن نقاط ضعف برجام و دیگری استراتژی توافق با یک برجام اروپایی که به دلایل مختلف امکان تضمین از جانب اروپا وجود ندارد.
این مسئول تصریح کرد: تجربه نشان داده اروپا قادر به مقاومت در مقابل تحریم و خواسته های آمریکا نیست که از نمونه های بارز آن می توان به مذاکرات سال 2003 سعد آباد اشاره کرد.
حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی بیانات خود تصریح کرد: آمریکا می خواهد یک جبهه فشار قوی علیه ایران درست کند، فشار خارجی مد نظر آمریکا نیست بلکه آن ها امید به داخل ایران بسته اند و می گویند می خواهیم افکار ایرانی ها را گروگان بگیریم که با رهنمود های رهبری و همدلی و انسجام مردم و مسئولین این اتفاق نخواهد افتاد.
1004/پ30.ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها