معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی:

توانمندسازی مددجویان؛ مهم‌ترین هدف کمیته امداد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان دانست و افزود: خروج مددجویان از چرخه حمایتی از سبب کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌شود که خود نقطه مثبتی در کار امداد و از اهداف نظام و دولت است.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۷۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فتح اله حقیقی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ رمضان کمیته امداد استان مرکزی در بوستان ملت اراک با بیان اینکه کمیته امداد در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را به‌منظور توانمندسازی مددجویان خود انجام داده است، گفت: امروز با تلاش‌هایی که در بخش‌های مختلف همچون ارائه آموزش‌های مختلف و همچنین پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به توانمندی این عزیزان و خروج آنان از چرخه حمایت کمک شده است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان دانست و افزود: خروج مددجویان از چرخه حمایتی از سبب کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌شود که خود نقطه مثبتی در کار امداد و از اهداف نظام و دولت است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی همچنین به کمک‌های قابل‌توجه دولت به این نهاد اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید از سال‌های گذشته کمک به این نهاد را چند برابر کرده و این کمک‌ها بسیار در توانمندسازی مددجویان مؤثر بوده است.

حقیقی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت مردم خیر و نوع‌دوست استان مرکزی و کشور در کمک به محرومان و نیازمندان تصریح کرد: منابع دولتی به‌تنهایی پاسخگویی نیازهای کمیته امداد نیست و کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند بسیار گره‌گشا بوده و خدمات دولتی با مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته امداد منسجم‌تر و کیفی‌تر شود.

وی افتتاح  نمایشگاه رمضان و ارائه  محصولات مددجویان را از اقدامات خوب  کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: همه افراد به‌ویژه مدیران و مسئولان و نمایندگان مجلس باید دست‌به‌دست هم بدهند و با همدلی و همراهی خیران و نیکوکاران گام‌های اساسی در توانمندسازی مددجویان بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات