نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مددجویان بسیاری سالانه از چرخه حمایتی امداد خارج می‌شوند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: با حرکت‌ها و تلاش‌های خوب کمیته امداد سالانه تعداد زیادی از افراد تحت حمایت از چرخه حمایت خارج‌شده و خود کارآفرین می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۷۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ رمضان کمیته امداد استان مرکزی در بوستان ملت اراک با بیان اینکه کمیته امداد در برنامه ششم خود تصمیم دارد که سالانه 10 درصد از آمار مددجویان خود را کاهش دهد، گفت: این نهاد حمایتی در شیوه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و خودکفایی این عزیزان موفق بوده است.

وی نمایشگاه بزرگ رمضان را یک نمونه از فعالیت‌های گسترده کمیته امداد در استان دانست و افزود: با حرکت‌ها و تلاش‌های خوب کمیته امداد، سالانه تعداد زیادی از افراد تحت حمایت از چرخه حمایت خارج‌شده و خود کارآفرین می‌شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بانک‌ها و دیگر دستگاه‌ها همچون شهرداری‌ها باید به کمیته امداد در برگزاری این برنامه‌ها کمک کنند، گفت: مددجویان کمیته امداد ثابت کردند که اگر زمینه برای آن‌ها فراهم شود کارهای بزرگی را انجام می‌دهند چراکه در بین این خانواده‌ها استعدادهای خوبی وجود دارد که باید شکوفا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات