خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید سلگی شهر فیروزان:

جنگ امروز جنگ ایدئولوژی و نفوذ فرهنگ‌هاست

فرمانده حوزه شهید سلگی شهر فیروزان جنگ امروز را جنگ ایدئولوژی و نفوذ فرهنگ‌ها خواند و گفت: اگر دشمن امروز دم از نفوذ ایران در منطقه می‌زند، دلیل آن ترس از نفوذ تسلیحاتی و تجهیزاتی ما نیست بلکه از نفوذ فرهنگ مقاومت ما به کشورهای منطقه وحشت دارند.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۴۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

جنگ امروز جنگ ایدئولوژی و نفوذ فرهنگ‌هاستحامد احمدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری برنامه میقات حلقات صالحین پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت خدیجه(س) شهرستان نهاوند به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است.

وی تصریح کرد: در واقع فتح خرمشهر زیباترین تابلوی مقاومت در طول هشت سال دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام آن را ترسیم کردند.

فرمانده حوزه شهید سلگی شهر فیروزان اظهار داشت: دو رمز که باعث موفقیت در فتح خرمشهر شد، یکی مقاومت و دیگری اطاعت محض از مقام رهبری بود بنابرین وقتی امام خمینی(ره) فرمودند که «خرمشهر باید آزاد شود»، هیچ فرمانده‌ای به خودش اجازه مخالفت نداد.

وی جنگ امروز را جنگ ایدئولوژی و نفوذ فرهنگ‌ها خواند و گفت: اگر دشمن امروز دم از نفوذ ایران در منطقه می‌زند، دلیل آن ترس از نفوذ تسلیحاتی و تجهیزاتی ما نیست بلکه از نفوذ فرهنگ مقاومت ما به کشورهای منطقه وحشت دارند.

احمدوند گفت: در حال حاضر بیش از 260 کانال فارسی زبان در حال فعالیت و تبلیغات سوء علیه ایران هستند که هر کدام یک ماموریت در راستای خانواده، دین، سیاست و ... دارند و کاملاً برنامه ریزی شده فعالیت می‌کنند.

وی نتیجه تهاجم فرهنگی را جابجایی ارزش‌ها دانست و تاکید کرد: مسئولیت زن ایرانی نسبت به قبل بسیار حساس‌تر شده است چراکه دشمنان نهاد خانه و خانواده را هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات