خبرهای داغ:
دبیر جبهه پایداری در استان همدان گفت: نفوذ دشمن، دستگاه محاسباتی را به هم می‌ریزد، در این صورت مردم راهشان را گم می‌کنند که نیازی به موشک و هسته‌ای نداریم و از مسائل اصلی غافل می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۸۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

نفوذ دشمن مردم را از مسائل اصلی غافل می‌کند/ مسئولین در جریان برجام نباید آویزه اروپا شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به جریان نفوذ دشمن اظهار داشت: مسئله نفوذ برای دشمن بسیار مهم است چراکه وقتی جریان نفوذ در جامعه‌ای اتفاق افتاد، دیگر مدیریت اتفاقات بعدی به آسانی به دست صاحبان حق نخواهد بود.

وی با بیان اینکه امام حسن مجتبی(ع) با وجود تمام عظمت و ویژگی‌ها به عنوان امام جامعه اسلامی خانه‌نشین و مجبور به صلح شد، اظهار داشت: خطری که امروز جامعه اسلامی را تهدید می‌کند همان خطری است که در زمان امام حسن(ع) وجود داشت.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان با بیان اینکه معاویه برای ساقط کردن امام(ع) دست به جریان نفوذ زد، گفت: معاویه می‌دانست که در حالت عادی با امام حسن مجتبی(ع) نمی‌تواند بجنگد و پیروز شود چراکه در مقاطعی ضرب شصت یاران امام(ع) را چشیده و با تجربه‌ای که در جنگ صفین و حکمیت و... به دست آورده بود از حربه نفوذ در عوامل پیرامون امام حسن(ع) استفاده کرد تا ایشان را ساقط و به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان اینکه معاویه با پروژه نفوذ وارد عمل شد، تصریح کرد: امروز، استکبار جهانی تنها راه پیروزی و موفقیت خود را در نفوذ می‌داند که امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در سال‌های گذشته فریاد برآوردند که مراقب باشید جامعه به خاطر نیافتد و در همین راستا بسیار تاکید و توضیح دادند، اما متاسفانه حالا معلوم شد که اتفاق افتاده و دشمن در افکار برخی از مردم و مسئولین نفوذ کرده که این بسیار خطرناک است.

فلاحی با اشاره به جریان صلح امام حسن(ع) با معاویه تصریح کرد: دشمن به قدری در عوامل پیرامون امام‌ حسن(ع) نفوذ کرد، که دیگر کسی برای ایشان باقی نماند که بخواهند مقاومت و قیام کنند بنابراین پیشنهاد صلح معاویه را پذیرفت که به دلیل نفوذ در افکار یاران امام مجتبی(ع) بود.

وی با بیان اینکه اگر دشمن در افکار مردم و مسئولین جامعه نفوذ کند امام زمان خانه‌نشین می‌شود، تاکید کرد: بدتر از خانه‌‌نشین شدن، مسموم شدن امام مجتبی(ع) توسط همسرش بود چراکه مردم عادی و بدتر از آن فرماندهان و سران حکومت امام مجتبی(ع) تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفته و در آخر پناهنده دشمن شدند.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان با بیان اینکه فرماندهان و سران حکومت امام حسن(ع) به دلیل جریان نفوذ دشمن امام خود را به مال و منفعت دنیایی فروختند، گفت: یاران امام حسن(ع) جذب وعده‌های دروغین معاویه شده و از لشکر امام حسن(ع) کنار کشیدند و به امید رسیدن به دنیایی راحت به معاویه پناه آوردند به طوری که حتی برخی از این افراد همانند عبدالله ابن عباس از اقوام امام بودند که با وجود کشته شدن فرزندانش توسط معاویه و دیدن دشمنی دشمن به دلیل جریان نفوذ، مجدد به دشمن اعتماد کرد و به خاطر هزار درهم امام خود را به دشمن فروخت و در نهایت پناهنده شد.

* شعار «مرگ بر آمریكا» نماد برائت از ظالمان و كفار است

وی با اشاره به اینکه دشمن در جریان نفوذ به گونه‌ای وارد می‌شود که حتی دشمنی دشمن فراموش می‌شود، اضافه کرد: امروز شاهد این هستیم که عده‌ای مخالف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند به حدی که به خاطر این شعار در مساجد حاضر نمی‌شوند در صورتی که این شعار ریشه قرآنی دارد و  نماد برائت از ظالمان و کفار است.

فلاحی با بیان اینکه در قرآن کریم بر برائت از ظالمین فرمان داده شده است، گفت: شعارهایی همچون «مرگ بر آمریكا» شعار سیاسی صرف نیست بلکه نماد برائت از ظالمان و كفار و جزء نص صریح قرآن كریم نیز هست.

وی اضافه کرد: مشکل مسلمان امروز این است که آمریکا را دشمن نمی‌شناسد و تنها به دید رقیب به او می‌نگرد، در صورتی که جنایت‌های آمریکا در بسیاری از کشورهای به خصوص کشورهای مسلمان قابل مشاهده است که چگونه مردم بی‌گناه را به  شکل فجیعی به شهادت می‌رساند که دستور قرآن در چنین شرایطی دفاع از مظلومان است و علاوه بر آن به این تاکید می‌کند که مسلمانان با مجرمان رابطه دوستی برقرار نکنند.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان با بیان اینکه مسلمانی در جامعه ما به درستی شکل نگرفته است، افزود: هنوز دینداری در کشور ما نقص دارد، چراکه شعار «مرگ بر آمریکا»، دشمنی با آمریکا و استکبار و حمایت از مردم  بی‌گناه و مظلوم فلسطین، سوریه، عراق و... را در جامعه اشتباه می‌دانند در صورتی که قرآن می‌فرماید کسی که ادعای مسلمانی می‌کند و به فکر مسلمان دیگر نیست به او مسلمان نگویید.

وی با اشاره به وجود اختلاس، دزدی، بی‌حجابی، اجحاف در حق دیگران، بی عدالتی و... در کشور عنوان کرد: افرادی که دست به این چنین اقداماتی می‌زنند این نیست که بی دین باشند، بلکه دیندار هستند اما این افراد مسلمان نیم بند هستند که  خدا و خرما را با هم می‌خواهند.

فلاحی با بیان اینکه دشمنی دشمن تمام شدنی نیست و هر روز بازی و توطئه‌ای جدید به  کار می‌گیرد، گفت: آنها یک روز برجام هسته‌ای و یک روز برجام موشکی را بهانه می‌کنند و ذهن مردم را خراب می‌کند که نیاز به هسته‌ای نداریم و اگر ذهن مردم را به این آلوده کنند که نیازی به موشکی نیز نداریم اتفاقاتی ناخوشایند خواهد افتاد چراکه بر حسب آیات اگر روزی قدرت نداشته باشیم دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید در برابر دشمنان نظام به پیشرفته‌ترین ابزار دفاعی مجهز بود، تصریح کرد: در آیات قرآن بر تجهیز و توانمند بودن در برابر دشمن توصیه شده و به مسلمانان اینچنین می‌فرماید که مراقب باشید دشمن بر شما مسلط نشوند و خداوند هم اجازه چنین کاری نداده بنابراین تا می توانید در برابر دشمن توانمند باشید.

* در جریان مذاکرات برجام، تأسیسات هسته‌ای کشور نابود شد

دبیر جبهه پایداری در استان همدان با اشاره به خروج آمریکا از برجام، بر عدم اعتماد مجدد بر دشمن تاکید و عنوان کرد:  در قرآن توصیه شده که مسلمان به سمت آنانی که خداوند در مورد آنها غضب کرده تمایل پیدا نکنید و با یهود و نصاری رابطه دوستی برقرار نکنند در صورتی که امروز در جامعه برخی مسئولین به دنبال یهود و نصاری هستند و با وجود اینکه آمریکا جفتک می‌اندازد و از برجام خارج می‌شود برخی مسئولین آویزان اروپا می‌شوند.

وی با بیان اینکه مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، افزود: در جریان برجام مسئولین اگر مؤمن باشد نباید آویزه اروپا شود.

فلاحی با اشاره به اینکه در جریان مذاکرات برجام، تأسیسات هسته‌ای کشور نابود شد، تاکید کرد:  چون برگ برنده دست دشمن است آمریکا به راحتی زیر بار تعهدات خود می‌زند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن که نباید مسلمانان به سمت کسانی که ظلم کرده‌اند گرایش پیدا کنند، تصریح کرد: جنایت‌های آمریکا و اسرائیل روز به روز بیشتر می‌شود به طوری که اسرائیل در 20 روز گذشته بیش از 100 جوان  فلسطینی را به شهادت رسانده، حال در کشور عده‌ای این طبل را می‌زنند که آمریکا دشمن ما نیست و به سمت آنها تمایل دارند، که در این صورت بنابر آیات قرآن آتش اینگونه افراد را در بر خواهد گرفت.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان با بیان اینکه دشمن با جریان نفوذ اجازه انجام کار صحیح را نمی‌دهد و افکار را به سمت مسائل جزئی و بی اهمیت سوق می‌دهد، خاطرنشان کرد: با جریان نفوذ مسئولین به جاده کج می‌زنند به این نحو که   به جای حل مسئله اقتصاد، گرانی، اشتغال و ازدواج جوانان به فکر حضور بانوان در ورزشگاه هستند.

وی  با بیان اینکه نفوذ دشمن در برخی مسئولین به اندازه‌ای است که مسئولین آزادی فتنه‌گران از حصر را  درخواست دارند، افزود: باید به این افراد گفت بیچاره تو نماینده ملتی؛ اگر ادعا می‌کنی مشکل گرانی و تورم را حل کن؛ به فکر چهار فتنه‌گر هستی که آنها را از سوراخ بیرون بیاوری تا مجدد مردم را گاز بگیرند؟!

فلاحی ابراز داشت: نفوذ دشمن، دستگاه محاسباتی را به هم می‌ریزد، در این صورت مردم راهشان را گم می‌کنند که نیازی به موشک و هسته‌ای نداریم و از مسائل اصلی غافل می‌شوند.

وی راه علاج مشکلات جامعه را در توجه به توانمندی و ظرفیت‌های داخل دانست و یادآور شد: مشکلات کشور تنها به دست جوانان مؤمن و انقلابی حل خواهد شد که لازم است در حل مشکلات به این جوانان تکیه کرد.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان با بیان اینکه دشمن حواسش جمع و با نفوذ ذهن مردم را خراب می‌کند، اضافه کرد: اگر در صدد حل مشکلات کشور هستیم نباید به دشمن تکیه و اعتماد کنیم و این رهنمودهای رهبری که مردم باید آگاه شوند و در جریان قرار بگیرند تحقق یابد.

وی ضمن ابراز تاسف از وضع اقتصادی کشور به مسئله گرانی دلار و اعتراض کامیونداران اشاره و عنوان کرد: برخی کاسبی می‌کنند و رأی مردم را جمع می‌کنند و نتیجه این می‌شود که از نظراقتصادی مردم را به خاک سیاه می‌نشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات