خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) همدان تأکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین نونهالان

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) همدان بر ضرورت ترویج فرهنگی ایثار و مقاومت در بین نونهالان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۹۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین نونهالانلیلا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان روز ایثار و مقاومت اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود و این سخن حکیمانه و عارفانه امام خمینی(ره) اوج خداباوری و خلوص ایشان را می‌رساند.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) همدان به اهمیت روز سوم  خرداد  و جایگاه رفیع آن در تاریخ ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و در راستای دست‌یابی به پیروزی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی در جامعه امروز بیش از پیش احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: به همین مناسبت مربی و نونهالان مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با خانواده شهیدان «سیدامیر و سیدحسین فدایی فروتن» از شهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

یوسفی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین نونهالان در خصوص هدف از این برنامه تصریح کرد: این دیدار در راستای یادآوری ارزش و جایگاه شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های آنها و همچنین نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نونهالان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار از مادر شهیدان تجلیل به عمل آمد، گفت: در این دیدار معنوی مادر و برار شهیدان «فدایی فروتن» ضمن بیان خصوصیات اخلاقی و خاطره‌گویی برای نونهالان، آنها را به انس و دوستی با قرآن و اهل بیت(ع) دعوت کردند.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) همدان یادآور شد: نونهالان مهد و پیش دبستانی ریحانه در این دیدار ارادات قلبی خود را به شهدا نشان دادند و با نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی و بر ادامه دادن مسیر آنها تاکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار