خبرهای داغ:
هادی سیاسی کشوری:

تاریخ مصرف برجام برای آمریکا تمام شد

هادی سیاسی کشوری با بیان اینکه تاریخ مصرف برجام برای آمریکا تمام شد اما برای اروپا همچنان مصرف دارد، گفت: آنها به دنبال سیاست‌ها و منافع خود هستند و اروپا قابل اعتماد نبوده و تابه حال نیز با سیاست‌ها و توطئه‌های آمریکایی مخالفت نکرده است.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۶۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

تاریخ مصرف برجام برای آمریکا تمام شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، گردهمایی سیاسی تیپ 32 انصارالحسین(ع) با سخنرانی محمود قاسمی هادی سیاسی کشوری و با حضور کارکنان و سربازان این یگان برگزار شد.

محمود قاسمی در این گردهمایی با اشاره به بدعهدی آمریکا در زمینه برجام گفت: برجام سناریوی آمریکایی- اروپایی بود و رفتار آمریکا با آن دقیقاً مطابق نقشه و طراحی قبلی بوده و محل تعجب نیست.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب طبق منطق و تجربه، بارها بی‌اعتمادی به آمریکا را به مسئولان متذکر شدند اما مسئولان نتوانستند و یا نخواستند مواضع نظام اسلامی را در متن مذاکرات پیاده کنند.

این هادی سیاسی با اشاره به شروط تعیین شده برای برجام در نامه رهبر انقلاب به رئیس جمهور عنوان کرد: متأسفانه بیشتر این موارد و شروط تعیین شده رهبر انقلاب مغفول ماند و دولت عملاً در این ماجرا متضرر شد و البته بار سنگین این هزینه و ضرر بر دوش مردم ضعیف جامعه است.

وی گفت: همچنان که رهبر انقلاب تأکید کرده‌اند، دولت نباید به اروپا هم اعتماد کند و باید تضمین‌های مستحکم از آنها دریافت کند نه اینکه صرفاً حرف اروپایی‌ها برایش تضمین باشد.

قاسمی بیان داشت: تاریخ مصرف برجام برای آمریکا تمام شد اما برای اروپا همچنان مصرف دارد و آنها به دنبال سیاست‌ها و منافع خود هستند و اروپا قابل اعتماد نبوده و تابه حال نیز با سیاست‌ها و توطئه‌های آمریکایی مخالفت نکرده است.

وی با بیان اینکه تاریخ در برابر تصمیم و اقدام مسئولان قضاوت خواهد کرد، گفت: راه حل اصلی اقتصاد و رفع مشکلات کشور در داخل کشور و سیاست‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب است، نه اعتماد به نسخه‌های خارجی دشمنان.

انتهای پیام/

ارسال نظرات