خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

در فتح خرمشهر غرور و هیبت دشمن شکسته شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: با تکیه بر دشمن و چانه زنی و مذاکرات مشکلات رفع نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۱۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

حجت اسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت : قرآن کریم درباره استقامت می فرماید راه رسیدن به پیروزی ، استقامت است .
وی افزود: در فتح خرمشهر غرور و هیبت دشمن شکسته شد . صدام در مصاحبه ای گفته بود اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند ما کلید بصره را تقدیمشان می کنیم.
وی بیان داشت : خرمشهر که یک سال نیم در دستان دشمن بعثی قرار داشت با ولایت پذیری و ایثار رزمندگان ما آزاد شد.
شجاعی مهر گفت : گرامیداشت سه خرداد یادآور رشادت و جوانمردی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل است که توانستند با تکیه بر خدا و توکل به خدا علی رغم تمام محدودیت ها پیروز شوند .
وی افزود : فتح خرمشهر گام بزرگی برای پیروزی های بعدی ما در هشت سال دفاع مقدس بود. فتح خرمشهر فعل توانستن را برای رزمندگان ما اثبات کرد و خیلی ها از ادامه جنگ نا امید بودند و حتی با امتیاز دادن به دشمن موافق بودند اینها به این باور رسیدن که با توکل به خدا می توان پیروز شد.
وی با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام افزود : فتح خرمشهر به ما درس داد که با استقامت می توان جلوی دشمن ایستادگی کرد.
حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز گفت : ما فقط می توانیم در سایه استقامت تلاش کوشش و از خود گذشتگی و ایثار، منافع کشورمان را تامین کنیم . وگرنه با تکیه بر دشمن و چانه زنی و مذاکرات مشکلات رفع نخواهد شد.
وی در پایان افزود : آنچه که در فتح خرمشهر دیده می شد نصرت اللهی بود.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها