خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد:

برگزاری محفل انس با قرآن برگزار می شود

مسوول روابط عمومی تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در ایام ماه مبارک رمضان و به مناسبت حماسه سوم خرداد، محفل انس با قرآن در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می نماید.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۸۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

صادق رشوند مسوول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: روابط عمومی تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در ایام ماه مبارک رمضان و به مناسبت حماسه سوم خرداد، محفل انس با قرآن در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می نماید.
وی گفت: این مراسم پنج شنبه سوم خرداد از ساعت 7 الی 10 صبح همراه با عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا و تلاوت قاریان ممتاز برگزار می شود.
این مسوول اظهار کرد: بخش روابط عمومی سپاه امام ‌حسن مجتبی(ع) فعالیت های فرهنگی خود را به موازات برنامه های آموزشی و ورزشی در ابعاد مختلف برگزار می نماید که همه ساله با رشد چشمگیری نیز همراه بوده است.
رسوند افزود: این مراسم همه ساله توسط روابط عمومی سپاه امام‌حسن مجتتی(ع) در 5 مرحله در امامزاده های سطح شهر قزوین برگزار می شود.
وی عنوان کرد: خواندن قرآن کریم و معانی آن و درک عظمت خدای متعال نکات زیبایی را برای انسان در پی خواهد داشت که دفع بیماری و ظلمات درونی و شکوفایی و جوانه زدن فضایل انسانی از بارزترین آثار آن می باشد.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها