خبرهای داغ:
از سوی سپاه امام حسن مجتبی(ع)

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره سه هزار شهید استان/ افتتاح سه سالن ورزشی در قزوین

حاجی طاهری گفت: این سالن ها شامل سالن کشتی و آکادمی تخصصی آمادگی جسمانی در خیابان راه آهن و دو سالن ورزش های توپی در شهرک عارف و خیابان اصفهان می باشد.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۲۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

مجتبی حاجی طاهری مسوول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص برگزاری جام رمضان بیان کرد: جام رمضان با محوریت یادواره ۳ هزار شهید استان قزوین در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان از سوی تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در حال برگزاری است.
وی گفت: این مسابقات در رشته فوتسال با شرکت ۱۲ تیم شامل ۶ تیم در رده سنی نونهالان و ۶ تیم در رده سنی نوجوانان در حال برگزاری می باشد.
مسوول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: این مسابقات از بین رده های بسیج پایگاه ها و حوزه ها در حال برگزاری است و در رده سنی جوانان به دلیل عدم حد مجاز در تعداد تیم ها، این مسابقات برگزار نمی شود.
حاجی طاهری ضمن اشاره به افتتاح سالن های ورزشی در سطح شهر قزوین اضافه کرد: سه سالن ورزشی در محلات راه آهن، خیابان اصفهان و شهرک عارف تا پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر افتتاح می شود.
وی ادامه داد: این سالن ها شامل سالن کشتی و آکادمی تخصصی آمادگی جسمانی در خیابان راه آهن و دو سالن ورزش های توپی در شهرک عارف و خیابان اصفهان می باشد.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها