خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی استان قزوین خبر داد:

ثبت ۲۵ درصد سازش در حوزه طلاق در سال ۹۶

وارثی گفت: سال گذشته در امر طلاق، ۲۵ درصد سازش وجود داشت که ثبت این موضوع به صورت دستی انجام شده و سامانه وجود نداشت و همین امر روند کار را با تعلیل مواجه می ساخت.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۱۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در نشست مشترک که با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی مدیرکل دادگستری استان قزوین، بیدخام معاون امور اجتماعی استاندار قزوین و جمعی از معاونین این ادارات در دفتر حجت الاسلام قدرتی برگزار شد در خصوص راه اندازی سامانه ثبت طلاق بیان کرد: اتفاقات خوبی در استان در حال جریان است و با اجرای فعالیت های مشترک سازمانی می توان این موج مثبت فعالیت ها را بیشتر کرد.
وی گفت: سال گذشته در امر طلاق، ۲۵ درصد سازش وجود داشت که ثبت این موضوع به صورت دستی انجام شده و سامانه وجود نداشت و همین امر روند کار را با تعلیل مواجه می ساخت.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: ایجاد سامانه ثبت طلاق در استان مصوب شد و از همین رو حوزه اجتماعی استان حمایت های مالی و معنوی بسیار خوبی از بهزیستی استان نموده و نتایج مثبتی حاصل شده است.
وارثی افزود: تفاوت کار ما با سامانه این است که سامانه دارای مهندسی روز بوده و تمام مراحل نوبت دهی آن با توجه به نظر مراجعین، به صورت سیستماتیک انجام می شود.
وی عنوان کرد: دیتاهای به دست آمده به گونه ای است که با وارد کردن یک پسوورد می توان به راحتی به اطلاعات مورد نظر دست یافت و ما می توانیم در شورای اجتماعی در حوزه طلاق و کنترل آسیب های اجتماعی برنامه ریزی های دقیق تری داشته باشیم.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین مطرح کرد: ایجاد سامانه و استفاده از آن نیاز به اطلاع رسانی دارد باید موضوع طلاق را از نگاه اجتماعی و جامعه شناسی مطرح کنیم به همین دلیل این امر نیازمند اطلاع رسانی رسانه ای از سوی صدا و سیما و مطبوعات دارد.
وارثی با اشاره به محل راه اندازی سامانه ثبت طلاق گفت: ساختمان مورد نظر با اعتبار ۱۵۵ میلیون تومان که از سوی امور اجتماعی استانداری پرداخت شده، تهیه و در هفته بهزیستی افتتاح خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها