خبرهای داغ:
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی:

سال گذشته 693 نفر در حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته 693 نفر بر اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند و 16 هزار نفر از مصدومان تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۱۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهرام صمدی راد افزود: آذربایجان شرقی در زمینه معاینات بالینی در رتبه ششم کشوری قرار دارد، که 36 درصد مراجعات به علت نزاع و درگیری، 17 درصد حوادث ترافیکی، 17 درصد معاینات مجدد، 16 درصد تعیین خسارت و صدمات، 6 درصد معاینات اختصاصی بانوان و 3 درصد روانپزشکی است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در پرونده های مربوط به نزاع و درگیری رتبه چهارم کشوری را دارد که  سال گذشته کاهش خوبی در روند پرونده های مربوط به نزاع و درگیری بود ولی در دو ماهه امسال شاهد افزایش چهار درصدی هستیم.

صمدی راد اضافه کرد: یک هزار و 332 نفر در سال گذشته بر اثر حوادث ناشی از کار در استان مصدوم و 67 نفر جان خود را از دست دادند.

وی همچنین اظهارداشت: 64 نفر در استان به دنبال مسمومیت با سموم از جمله قارچ، آفات نباتی و قرص برنج، 19 نفر بر اثر برق گرفتگی، 25 نفر بر اثر غرق شدگی، 47 نفر ناشی از مسمومیت مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

صمدی راد با اشاره به اینکه  آمار فوتی ها بر اثر سو مصرف مواد مخدر در استان از سال 83 تا 96 روند نزولی داشته است، بیان کرد: سال گذشته 88 نفر بر اثر سو مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار