خبرهای داغ:
با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد:

کارگروه استانی بررسی پروژه های سرمایه گذاری شهرداری ها

با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین،اولین جلسه کارگروه استانی به منظور بررسی طرح توجیهی پروژه های سرمایه گذاری شهرداریهای استان جهت تخصیص وام های قرض الحسنه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۶۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد در اولین کارگروه استانی بررسی پروژه های سرمایه گذاری شهرداریها ی استان قزوین بیان داشت: تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود 4% به منظور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار به شهرداریهای استان پرداخت می گردد.
وی افزود: این طرح با هدف ایجاد پروژه های شهری با هدف اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار و همچنین رونق صنعت گردشگری اجرا می شود که در آن طرح های پیشنهادی شهرداریها جهت تخصیص وام قرض الحسنه با کارمزد حداکثر 4% مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر به اولویت طرح های حوزه گردشگری اظهار داشت: آمادگی خود را جهت حمایت از این طرح ها و جذب اعتبارات خارج از این تسهیلات برای پروژه های گردشگری اعلام می کنیم.
در این جلسه صالحی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استان نیز اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را با پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی با رویکرد کارآفرینی و اشتغالزایی در شهرها و ایجاد درآمد پایدار در شهرداریها ذکر کرد.
شایان ذکر است طرح های ارائه شده پس از تایید باید در کارگروه استان در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در کارگروه کشوری تسهیلات قرض الحسنه تصویب گردد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها