خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه نجف‌اشرف:

قدرت جمهوری اسلامی، دشمنان را در عراق و سوریه زمین‌گیر کرده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف گفت: قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران دشمنان را در عراق و سوریه زمین گیر کرده و این امنیت حاصل مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا است.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۸۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حیدریان  در آیین گرامیداشت شهادت دانیال صفری که با همت قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف غرب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در مسجد نبی(ص)  طاق‌بستان شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم خداوند ۲ نعمت به امت اسلامی عطا فرمود که در راس نعمت‌های الهی قرار گرفته است.

 

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف غرب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: یکی از این دو نعمت، موضوع امنیت است که اگر امنیت در جامعه حاصل شد به دنبال آن نعمت‌های فراوان از هر سو بر انسان‌ها نازل می‌شود.

 

 وی با بیان اینکه اگر انسان‌هایی در مقابل نعمت امنیت ناسپاسی کنند، خداوند بر آنان ترس را وارد کرده و روزی خویش را از آنان برمی‌دارد، گفت: از آثار امنیت در جامعه نمی‌توان به‌راحتی گذشت که در سایه آن رزق و روزی، شغل و جایگاه ما در کشور پابرجاست.

 

حیدریان خاطرنشان کرد: اگر در کشورهای دیگر امنیت نیست به‌خاطر این است که مجاهدتی وجود نداشته و اگر امروز امنیت در کشورهای عراق و سوریه برقرار شده، حاصل مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا است.

 

 این مسئول گفت: شهدا به‌عنوان بشارت‌دهنده به رزمندگان و هم‌سنگران خویش مژده می‌دهند که آنان نیز همچون شهدا در نزد خداوند آرامش می‌یابند و در بهشت به شهدا ملحق شده و از نعمت و جایگاه بهشتی بهره‌مند می‌شوند.

 

حیدریان با اشاره به به جایگاه والای شهید در قرآن کریم، عنوان کرد: خداوند در آیاتی از قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و از نعمت‌های بهشتی بهره‌مند می‌شوند. 

 

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های شهید صفری پرداخت و گفت: این شهید قبل از شهادت، جانباز دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و امروز امنیت حاصل از مجاهدت رزمندگان آن‌سوی مرزها را درنوردیده است.

 

حیدریان اظهار داشت: امروز دشمن با توطئه‌هایی که در دست اجرا دارد تلاش می‌کند فکر ناامنی و یاس را در جامعه ایجاد کند و به مردم القا کند جمهوری اسلامی در فضای ناامنی قرار گرفته و ممکن است دچار مشکل شود.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف غرب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مقابله با توطئه دشمن سه راهکار وجود دارد که ابتدا باید ما مقاومت و پایداری کنیم و از آرمان‌هایی که جمهوری اسلامی در جهان نماینده آن است پایداری کرده و اگر پایداری نکنیم همان بلایی که در کشورهای دیگر اتفاق افتاد نیز بر سر ما می‌آید.
 

حیدریان با اشاره به اینکه راهکار سوم در دفاع از آرمان‌ها و نهضت جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های دشمن حفظ برادری و صمیمیت است، افزود: امروز اگر هر حرفی غیر از وحدت از حلقوم هر کسی بیرون آید، خیانت است و استکبار جهانی تا امروز از قدرت جمهوری اسلامی ایران اطلاعی دقیقی نداشت.

 

وی بیان کرد: استکبار نمی‌دانست جمهوری اسلامی ایران آن‌قدر قدرتمند است که توانست در سوریه و عراق دشمن را زمین‌گیر کند و نمی‌دانست حزب‌الله گروهی است که امروز تبدیل به دولت مردمی شده و همه وجود خود را به صحنه آورده است.

 

به گفته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف غرب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای حفظ آرمان‌های انقلاب باید حول محور وحدت و ولایت‌فقیه حرکت کنیم و کارهایی را انجام بدهیم که براساس رهنمودهای سیاسی امام خمینی(ره) است و آن‌را برای حرکت در آینده جمهوری اسلامی و نابودی دشمنان سر لوحه کارهای خویش قرار بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار