خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جهاد سازندگی

جهاد سازندگی از ارکان اساسی در دفاع مقدس بود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جهاد سازندگی را رکنی اساسی در 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: عنوان سنگرسازان بی سنگر عنوان بسیار کاملی برای رزمندگان و شهدای جهاد سازندگی در دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۹۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمه خمسه، مدیرکل جهادکشاورزی استان قزوین شب گذشته در جلسه کمیته پشتیبانی و مهندسی-رزمی جنگ جهاد سازندگی استان قزوین ویژه کنگره بزرگداشت 3هزار شهید استان که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین بهترین فرصت برای آشنایی نسل جدید با شهدای این استان است .
وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار نفر داوطلب آزاد از جهاد سازندگی استان قزوین به جبهه‌های جنگ اعزام شده‌اند، افزود: جهاد سازندگی استان قزوین در طول مدت ارائه خدمت خود توانسته در طول مدت خود 19 شهید، 350 رزمنده ، 10 آزاده و 40 جانباز را تقدیم دفاع مقدس و ایران اسلامی بکند .
خمسه عنوان کرد: عنوان سنگرسازان بی سنگر عنوان بسیار کاملی برای رزمندگان و شهدای جهاد سازندگی در دفاع مقدس بود.
وی بیان کرد: جهادگران، پشتیبانی کننده و مهندسی کننده دفاع مقدس بودند و با دلاوری و روحیه سلحشوری راه را برای رزمندگان هموار میکردند و رشادتهای آنان باید برای نسل جوان بیان شود.
این مسئول تاکید کرد: یادواره شهدا و کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین فرصتی است تا شهدای استان مخصوصا شهدای جهاد سازندگی یکبار دیگر به جامعه معرفی شوند.
وی اضافه کرد: کنگره شهدای قزوین فرصتی است تا فداکاری ها و کارهای بزرگ این شهدا در دوران دفاع مقدس یک بار دیگر مخصوصا برای نسل جدید نمود پیدا کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه نسل جدید با واقعیات دفاع مقدس و نقش جهادگران سازندگی آشنا نیستند، گفت: امروز از جهاد سازندگی تنها یک نام و یک شعار « روحیه جهادی » باقی مانده و همه به دنبال آن هستند تا از این روحیه جهادی الگو بگیرند.
وی بیان کرد: نسل جدید به دلیل آشنایی کم خود به سختی می تواند روحیه جهادی را در جامعه نهادینه کند اما این کنگره فرصتی است تا نسل جدید با شرکت در آن از نزدیک با زندگی نامه و روحیات این شهدا اشنا شوند و بتوانند این روحیه را در زندگی خود پیاده کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها