مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد

اجرای طرح ضیافت الهی در ۷۵ بقعه شاخص استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۷۵ بقعه شاخص استان مرکزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۲۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسین دلاوری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در نشست خبری به منظور اعلام برنامه‌های این سازمان برای ماه مبارک رمضان گفت: امسال برای نهمین سال متوالی همزمان با ماه رمضان طرح «ضیافت الهی» در ۷۵ بقعه شاخص استان اجرا می‌شود.

وی افزود: برپایی ۲۰ خیمه معرفت، سخنرانی در ۴۵ بقعه، ویژه‌برنامه «خدیجه؛ مادر امت» در ۱۱ بقعه، ویژه‌برنامه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در ۱۱ بقعه، تهیه بسته‌های معیشتی برای فقرا،، جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری جشن کریم اهل‌بیت(ع) از جمله برنامه‌های طرح ضیافت استان مرکزی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری ویژه‌برنامه لیالی قدر در بقاع متبرکه، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه با حضور مسئولان و قرائت خطبه شعبانیه، استفاده از مبلغان متخصص ویژه کودکان و نوجوانان نیز بخشی از برنامه‌های این ایام است.

حجت‌الاسلام دلاوری با بیان اینکه نماز صبح در ۱۲ بقعه، نماز ظهر و عصر در ۳۸ بقعه و نماز مغرب و عشاء در ۵۰ بقعه اقامه می‌شود، گفت: هماهنگی‌های برای اعزام ۳۰ مبلغ به بقاع متبرک استان انجام شده است.

وی با اشاره به تقارن ماه رمضان با ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد افزود: ویِژه برنامه های اجرایی در 75 بقعه شاخص استان با این محوریت ها برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: از ۲۸۵ بقعه در استان مرکزی، هم اکنون در سطح ۱۰۰ بقعه استان مرکزی عملیات بازسازی و توسعه در دست اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات