خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد:

تربیت طلبه زن، راهکار موثر در عرصه جنگ نرم

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تربیت طلاب خواهر می‌تواند یک اقدام مؤثر در مواجه با این هجوم نرم فرهنگی به حساب آید.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۵۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در نشست اساتید مدارس علمیه خواهران که با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور برگزارشد، گفت: یکی از رویش‌های جدید در نظام جمهوری اسلامی، راه‌اندازی حوزه‌های علمیه تخصصی مربوط به بانوان است که خوشبختانه هم در قم و هم در سراسر کشور هم اکنون دایر هستند.
وی افزود: آنطور که مسئولان مطرح می‌کنند هم اکنون طلاب خواهر از سراسر کشوردر حوزه‌های علمیه خواهران مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند و این جمعیت طلبه همواره در جشنواره‌های علمی و پژوهشی عملکرد ویژه و چشمگیری داشته‌اند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه امروز بانوان طلبه ما در جشنواره‌های پژوهشی و قرآنی رتبه‌های ارزشمندی کسب نمودند و همچنین در همین حوزه‌های علمیه خواهران، به عنوان معلم و مربی در سطح آموزش و پرورش کشور واستان مشغول به فعالیت هستند.
امام جمعه شهرستان تاکستان با تأکید بر این که دشمنان امروز با تهاجم فرهنگی به دنبال سست کردن پایه‌های اعتقادی جامعه و به ویژه زنان ما هستند، افزود: تربیت طلاب خواهر می‌تواند یک اقدام مؤثر در مواجه با این هجوم نرم فرهنگی به حساب آید.
وی اظهار کرد: امام خمینی در واقع به حیات اجتماعی زن در جامعه ایرانی روح تازه‌ای بخشید و افق تازه ای را در مقابل این قشر از جامعه باز کرد و امروز خوشبختانه در طول سه دهه گذشته، بانوان ایران اسلامی در تمام حوزه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی حضور چشمگیری دارند.
آیت‌الله اسلامی خاطرنشان کرد:امیدواریم با سفر مدیر محترم حوزه‌های علمیه خواهران کشور به این استان شاهد ثمرات وبرکات برای مدارس علمیه خواهران داشته باشیم.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها