مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه اراک:

روحیه انقلابی و جهادی مورد هجمه دشمن است

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه اراک گفت: روحیه انقلابی و جهادی سپاه که بر مبنای اسلام ناب است باعث شده تا این نهاد انقلابی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۱۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار غفوری مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه اراک در همایش عیقدتی سیاسی که با حضور رابط نمایندگی و اعضای بسیج جامعه پزشکی در مراکز بهداشت استان برگزار شد، گفت: از بدو تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در سپاه این سازمان با جذب نیروهای ارزشی و فرهنگی موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است.

وی افزود: اگر امروز بحث اعتقادات مطرح می‌شود ظاهری نیست و یک واقعیت عینی است و همین روحیه انقلابی و جهادی سپاه که بر مبنای اسلام ناب است باعث شده تا این نهاد انقلابی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه اراک تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی نیز به عنوان عضوی از بدنه بسیج در راستای دستیابی به اهداف والای نظام اسلامی تلاش خود را در دوران دفاع مقدس و نیز اکنون در جبهه مقاومت به کار بسته است.

پاسدار غفوری ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در مراکز سازمان، ارتباط قوی‌تر بین اعضاء را برای دیده شدن و مشخص بودن فعالیت‌های ارزشمند سازمان، ضروری دانست و گفت: برای اینکه خدمات رایگان و باکیفیتی ارائه شده به اقشار جامعه از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی به شایستگی دیده شود، نیاز است تا ارتباط قوی‌تری بین اعضا به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: حرکت به سمت عدالت محوری و هدایت دستگاه‌ها و نظام سلامت به سوی عدالت، توجه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حوزه پزشکی و سلامت، ماموریت ‌محوری شدن هیأت اندیشه‌ورز از جمله برنامه‌هایی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات