خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

شهید مطهری معمار نظری انقلاب/ علت عصبانیت دشمن از سپاه، اقتدار آن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در همایش بصیرتی شهید مطهری و سلوک معنوی در سراب گفت: شهید مطهری حقیقتا معمار نظری و تئوری انقلاب است که هر قدر از زمان شهادتش می گذرد ابعاد جدیدی از مقام و افکار این شهید متجلی می شود و غبار زمان بر آن اثر نمی گذارد.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حست کاملی فر افزود: آثار این متفکر بزرگ اسلامی دارای بینش عمیق، بصیرت و آگاهی از جریان های مختلف بوده و هرگز غبار کهنگی بر آن ننشسته است.

وی ادامه داد: شهید مطهری هیچ قصدی جز ترویج دین، حق و مبارزه با باطل را نداشته و در این راه خستگی ناپذیر گام برداشته است.

حجت الاسلام کاملی فر اظهارداشت: استقلال فرهنگی و اجتماعی و نیز اجرای عدالت در جامعه اسلامی در اندیشه های مطهری به عنوان عوامل بقای نظام اسلامی عنوان شده است.

وی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه و روز پاسدار که در ماه شعبان واقع شده خاطرنشان کرد: زمانی که حضرت امام دستور تشکیل سپاه را دادند کمتر کسی باور می کرد که سپاه به نقطه ای برسد که تهدیدات بزرگ علیه انقلاب را خنثی کند که نمونه آن در ۸ سال جنگ تحمیلی به عینه مشاهده شد.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: طرح برخی مباحث توسط دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی، هیچگاه سپاه را دچار انفعال نکرده و در راه دفع از اسلام و انقلاب دچار تردید نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اکنون سپاه فقط یک نیروی پادگانی نیست، اظهارداشت: پایداری انقلاب و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی رسالت این نهاد است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به نقش موثر سپاه در تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه گفت: نسل جدید و جوانان سپاهی و بسیجی کشورمان الگو و الهام بخش ملت‌های منطقه شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا عصبانیت دشمن از سپاه پاسداران انقلاب را ناشی از توانمندی ها و قدرت سپاه در سازماندهی جهان اسلام بخه صوص علاقه مندان به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت  در خاورمیانه و جهان اسلام است.

حجت الاسلام کاملی فرد ادامه داد: نسل جدید سپاه نیز همچون نسل های قبلی آماده دفاع غیر محافظه کارانه از ارزش های انقلاب اسلامی است که نمونه های آن چون شهید حججی از رویش های آن هست.

وی با بیان اینکه برخی نشست های بصیرتی و سیاسی سپاه را دارای اشکال می دانند و انگ دخالت در سیاست می دهند افزود: به صورت طبیعی هرکس که در مسیر ولایت حرکت کند مورد حمایت و تایید سپاه خواهد بود که برای سپاه افتخار است که در مسیر ولایت حرکت کند.

شهید مطهری معمار نظری انقلاب/ علت عصبانیت دشمن از سپاه، اقتدار آن است

در پایان این همایش از مربیان نمونه عقیدیتی سیاسی سپاه سراب تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار