خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد

پیش‌بینی 3 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده قروه

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده قروه گفت: در بودجه سال جاری 3 میلیارد تومان برای این مسیر پیش‌بینی شده و از مسئولین استان انتظار داریم این بودجه را بدون کم و کاست در اختیار دیار سیدجمال قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۳۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

پیش‌بینی 3 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده قروهاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در رابطه با وضعیت نامناسب جاده قروه اظهار داشت: اصلاح این مسیر در بودجه سنواتی مجلس دارای اعتبار است.

وی افزود: در دور هشتم مجلس مصوب شد تعریض این مسیر انجام و سپس آسفالت شده تا تبدیل به جاده عریض اصلی شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بی تدبیری اداره راه وشهرسازی استان در شروع پروژه از سمت داشبلاغ را علت تاخیر در آغاز آن دانست و گفت: این در شرایطی بود که اولویت ما شروع پروژه از طرف اسدآباد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این پروژه در سال 97 به سرانجام برسد، اضافه کرد: در بودجه سال جاری 3 میلیارد تومان بودجه برای این مسیر پیش‌بینی شده و از مسئولین استان انتظار داریم این بودجه را بدون کم و کاست در اختیار دیار سیدجمال قرار دهد.

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با فیلتر تلگرام گفت: این پیام رسان ابزاری قدرتمند در اختیار دشمنان کشور است.

وی عنوان کرد: بحث تلگرام تبدیل به یک مساله فراداخلی شده و لازم است هموطنان از پیام رسان‌های داخلی استفاده کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت مردم از نظام و سیاست‌های آن گفت: از مسئولین نیز انتظار داریم با بسترسازی مناسب فضا را برای فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات