خبرهای داغ:
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان همدان خبر داد

تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای بهار، لالجین و صالح‌آباد

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان همدان از تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای بهار، لالجین و صالح آباد در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری همدان با حضور اعضاء کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۷۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای بهار، لالجین و صالح‌آبادمریم سمایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای بهار، لالجین و صالح آباد در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری همدان با حضور اعضاء کمیسیون تشکیل شد.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان و سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح های شهرسازی از جمله  بازگشایی و تعریض معابر، تحقق پذیری کاربری‌های عمومی و غیر انتفاعی شهری ، پیشنهادات مختلفی مطرح شد که اعضاء با  در نظر گرفتن حقوق مالکین بر حفظ حقوق تمام شهروندان در راستای عدالت شهری درتوزیع خدمات تاکید داشتند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان همدان عنوان کرد: در این جلسه، موضوع اصول شهرسازی و احداث معابر و شبکه دسترسی مناسب مبتنی بر واقعیت‌های کنونی شهر از جمله اولویت‌های مهم بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا تعدادی از پرونده‌ها با اولویت حل مسائل و مشکلات فوری شهر وشهروندان از جمله کمک به تکمیل تعریض وآزادسازی کمربندی در شهر بهار برای تسهیل رفت و آمد عمومی و حل مشکلات ترافیکی شهر، جابجایی و ابقاء معابر و برخی از کاربری‌ها از جمله آموزشی و مسکونی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سمایی یادآور شد: در شهر لالجین نیز اصلاح خط پروژه برخی معابر از جمله کوچه وحدت، ضلع شمالی بلور معلم و در شهر صالح‌آباد نیز با توجه به ضرورت ساماندهی بخشی از محور ورودی شهر و ایجاد رونق و همچنین سیمای شهری مطلوب طرح بلوار الغدیر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه بر توسعه متوازن شهرها و توزیع امکانات و دسترسی برابر همه شهروندان که دراولویت اقدام کمیسیون ماده پنج بوده و برحرکت در چارچوب ضوابط و مقررات تاکید شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات