خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

اهمیت جایگاه معلم باید بدرستی تبیین شود

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت جایگاه رفیع معلم گفت: این جایگاه باید بیشتر از گذشته در جامعه تبیین و توجه شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۲۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهمن طاهرخانی در مراسم بزرگداشت هفته مقام معلم ضمن تبریک این هفته به فرهنگیان افزود: آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای در نهادهای حاکمیتی دارد کشوری موفق است که دایره سرمایه گذاری نیروی انسانی را تقویت بخشد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش است که مقدرات و تصمیمات کلان کشور را پایه گذاری می کند ، اظهار داشت :اگر یک برنامه ریزی منسجم در گذشته طرح ریزی می شد امروز با مشکلات عدیده ای در آموزش و پرورش مواجه نبودیم.
طاهرخانی خاطر نشان کرد : در صدد ارائه طرحی جهت جذب فرزندان فرهنگیان پس از بازنشستگی در آموزش و پرورش هستم و امیدوارم شرایط جهت بکارگیری مربیان پیش دبستانی در مقطع ابتدایی فراهم گردد.
وی در ادامه از مسئولان جهت رفع کمبود امکانات در شهرستان تاکستان درخواست مساعدت ویژه نمود و تاکید کرد: انتظار داریم سالنی مناسب جهت برگزاری همایش های ویژه فرهنگیان در شهر تاکستان فراهم شود .در خاتمه فرماندار شهرستان تاکستان دراین خصوص قول مساعد داد.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها