خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

روحیه جهاد بین نسل جوان تقویت شود

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: یکی از موضوعات اساسی که باید به آن پرداخته شود ایجاد یک روحیه جهادی بین نسل جوان است.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به مناسیت روز معلم در حوزه ام ابیها ناحیه دو آموزش و پرورش عنوان کرد: معلمی شغل انبیا است و صرفا یک حرفه نیست.
وی اذعان کرد: معلم کسی است که می سوزد و با سوختن خودش می تواند نوری را ایجاد کند و با این نور افرادی که در جامعه هستند راه را پیدا می کنند، روز بزرگداشت معلم روز بزرگداشت ارزش هیی همچون عشق و ایثار است.
این مسئول تصریح کرد: معلمین برای توانمندی دانش آموزان در بحث اخلاقی و تربیتی در آموزه های دینی و اسلامی بخصوص سبک زندگی کوشش فراوانی می کنند.
برزگر در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه و خدمات سپاه پاسدان انقلاب اسلامی تبیین کرد: همه کشور های جهان برای حفظ و نگهداری از مملکت خودشان دارای نیروی نظامی و انتظامی می باشند، در کشور ما هم بعد پیروزی انقلاب اسلامی ابتدا ما یک مجموعه ای داشتیم به نام کمیته انقلاب اسلامی و امام با آن وسعت دید بسیار بالایی که داشتند و دشمنان جمهوری اسلامی را می شناختند هفتاد روز بعد از پیروزی انقاب اسلامی سپاه انقلاب اسلامی را تشکیل داد.
وی گفت: ماموریت سپاه حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی است، سپاه تنها نهادی است از بین 16نهادی که بعد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد که اصلا پسوند ایران ندارد، لذا ماموریت سپاه ماموریت جهانی است.
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تاکید کرد: با همه دشمنی ای که استکبار با ما دارد، مطرح می کنند که جمهوری اسلامی در آسیای میانه و اوراسیا و همه جا نفوذ کرده است و این ماموریت ، ماموریت انقلاب اسلامی است.
برزگر یادآور شد: سپاه انقلاب اسلامی تنها نیروی نظامی است که پنج نیرو دارد، ما جز نیروی دریایی و هوایی، زمینی دو نیروی دیگر داریم یکی نیروی قدس می باشد و یکی سارمان بسبج مستضعفین می باشد.
این مسئول توضیح داد: یکی ار ماموریت های سپاه در اول انقلاب تا کنون بحث حمایت از نهضت های آزادی بخش جهان بود و بحث فلسطین و قدس مصداق بارز آن است.
وی افزود: سپاه یک مسولیت صرف نظامی ندارد، دشمنان فتنه های زیادی را ایجاد کردند تا مانع ماموریت اصلی انقلاب اسلامی شوند، ماموریت بسیج مستضعفین یکی از بحث هایش بحث امنیت است و یکی از مسولیت های دیگر این نهاد فرهنگی و اجتماعی وکمک به مردم در حوادث غیر مترقبه است .
برزگر مطرح کرد: تشکیل بسیج دانش اموزی به صورت قانونی در سال71صورت گرفت و در حال حاضر ما بیست ودو هزار واحد دانش آموزی داریم و حدود پنج میلیون نفر عضو خواهر و برادر در این قشر داریم و باید گفت که از نظر گستره سازمانی یک سازمان پویا می باشد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان یادآور شد: یکی از موضوعات اساسی که باید به آن پرداخته شود ایجاد یک روحیه جهادی بین نسل جوان است و بحث آموزش و زمینه سازی برای مقابله با تهدیدات دشمن یکی دیگر از موضوعات اساسی می باشد که باید قدم های صحیحی در این راستا برداشته شود.
1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها